Łasice na poddaszu

Data: 2009-06-15 14:32:25
Autor: --=olo=--
Łasice na poddaszu
Witam
Na poddaszu zadomowiły się łasice. Z tego co udało mi się ustalić jest ich 3 szt. i nocą strasznie hałasują, ganiają się po strychu i po blachodachówce - nie mam jeszcze podbitki ani elewacji - wchodzą pomiędzy blachodachówką a krokwiami. Jak humanitarnie się ich pozbyć?

-- =olo=--

Data: 2009-06-15 15:03:23
Autor: Tomasz Nowicki
Łasice na poddaszu
Dnia Mon, 15 Jun 2009 14:32:25 +0200, -- =olo=-- napisał(a):

[...]

Zainwestuj w koty

T.

Data: 2009-06-15 23:27:04
Autor: dziobak
Łasice na poddaszu

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:bb95yiqolpwx$.83x8u1htrmq6.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 15 Jun 2009 14:32:25 +0200, -- =olo=-- napisał(a):

Witam
Na poddaszu zadomowiły się łasice.

Jak humanitarnie się ich pozbyć?

Zainwestuj w koty

To chyba w bardzo ostre albo DUŻE koty ;)

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2009-06-15 15:42:28
Autor: Panslavista
Łasice na poddaszu

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Wolisz hałasujące szczury i myszy?

Data: 2009-06-16 16:15:34
Autor: Usrobo
Łasice na poddaszu
Panslavista pisze:
[...]

heheh
to chyba z automatu leci ;)

wszystko można odwrócić do góry nogami.
a mi sie wydaje ze jest mozliwosc zeby nie bylo i łasic i myszy i szczurów.

ja nie polecam hodowli łasić na poddaszu, miałem wiec wiem ze negatywne aspekty tego przewyższają korzyści
- hałas w nocy niemiłosierny
- gówien na poddaszu chyba z 50kg
- powyciskana wełna z pod krokwi walała sie po całym ogrodzie
- a myszy i tak były tyle ze w piwnicy ;)

Michał

Data: 2009-06-16 16:47:31
Autor: Panslavista
Łasice na poddaszu

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości

- a myszy i tak były tyle ze w piwnicy ;)

Trzeba było zostawić uchylone okienko i deskę do wchodzenia...
Jeże hałasują jeszcze głośniej.

Łasice na poddaszu