Laska Fakira

Data: 2009-08-29 06:41:00
Autor: fatso
Laska Fakira
Nie wszyscy Polacy to glupie glaby jak nasz ten grupowy Kowalski.
Bywaja i ciekawi ludzie.
Wczoraj bylem z wizyta u takiego wlasnie interesujacego czlowieka.
To hr Mendewesz: burdelowy poeta, emerytowany fachowiec wysokiej klasy w swojej dziedzienie,
filozof a takze ex-milioner(i to nie zlotowkowy).
Pognaly mnie tam moje bandyckie geny Warega czyli  odziedziczona po Wikingach chec posiadania
blyskotek. Owoc mego pozadania to magiczna laska fakirow, antyk wyrobiony ze srebra. Podpuszczony
przeze mnie, Pan Hrabia wyrwal ta laske bandzie Anglikow na eBayu, za jedne 600 zl(Ł122)
Laska owa, niczym instrument gieldowy, jest wielorakiego uzytku.  Nie da sie podetrzec nia dupy jak gieldowym
papierem ani odkupic za nia zony kolegi ale w zasadzie sluzy ona Fakirowi  jako szczudlo do podparcia ramienia
gdy on siedzi i zebrze.  Laska moze w razie potrzeby byc smiercionosna bronia. Zdemontowany niestety szpikulec
wyskakiwal z bulwiastej niczym pracie bazy i mozna nim bylo nadzial przez serduszko zuchwalaca niczym jakiegos
motylka do kolekcji. No a gdy nie chcielismy ubrudzic swiatyni ludzka krwia to przeciez obosieczne glowy barana
mogly  wybic niejedno oko czy rozbic szczeke.
Ja zas, jak na obrazku nizej, miewam tzw Delusion of Grandeur. Dalem sie sfotografowac jako Wielki Wezyr i po
paru kieliszkach wina komenderowalem:
pulk kawalerii na sloniach w prawo! Derwisze tanczacy na lewo! Kurwy do mnie!

ot, tak: http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Faquir2.jpg

Chyba ta laske Panu Hrabiemu kiedys ukradne.

fatso

Data: 2009-08-29 09:41:17
Autor: Endriu
Laska Fakira
Ja zas, jak na obrazku nizej ....

http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Faquir2.jpg

Fatso przepraszam ze zapytam, czy to jestes ty na tym zdjeciu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-08-29 09:41:45
Autor: fatso
Laska Fakira
Endriu wrote:
Ja zas, jak na obrazku nizej ....

http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Faquir2.jpg

Fatso przepraszam ze zapytam, czy to jestes ty na tym zdjeciu ?.

a niby kto ma byc?
Przeciez nie zawsze w jedwabnym chalacie chodze a i na lisiure na glowie tez za goraco na razie

Data: 2009-08-29 13:52:42
Autor: Endriu
Laska Fakira
  > a niby kto ma byc?
Przeciez nie zawsze w jedwabnym chalacie chodze a i na lisiure na glowie tez za goraco na razie

Wygladasz na zdjeciu na calkiem milego  i wesolego goscia.
Zadziwiajace skad w takim z pozoru milym i wesolym czlowieku bierze sie tyle nienawisci, ze na takiej milej i ciekawej "raczej polskojezycznej" grupie uzywa wobec sowich kolegów grupowiczów epitetów typu:

" ty chuju polski".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-08-29 14:44:49
Autor: fatso
Laska Fakira
Endriu wrote:
> [...]

Zadziwiajace skad w takim z pozoru milym i wesolym czlowieku bierze sie tyle nienawisci, ze na takiej milej i ciekawej "raczej polskojezycznej" grupie uzywa wobec sowich kolegów grupowiczów epitetów typu:

tak napisalem?
Trzeba byc niezlym pojebem zeby prowadzic kartoteke co pisali inni kiedys tam
na nieznaczacej nic grupie dyskusyjnej. Tatele  byl moze UBekiem?

rf

Data: 2009-08-29 18:24:15
Autor: Endriu
Laska Fakira
Tatele  byl moze UBekiem?

Mnie, czyli goscia który tak niedawno zarzucil grupe pl.biznes.wgpw cytatami z Michalkiewicza posadzasz o ubeckie korzenie ?.
Ech Fatso ... starzejesz sie chyba, bo luki w pamieci ewidentnie ci sie pojawiaja ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-08-30 06:50:23
Autor: sierpniowy
Laska Fakira

--

Ech wiecej dystansu do ... Alter Fatso Online Ego :-)

pozdrawia
sierpniowy

Data: 2009-08-30 20:40:41
Autor: Endriu
Laska Fakira

Ech wiecej dystansu do ... Alter Fatso Online Ego :-)

:)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Laska Fakira