Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...

Data: 2009-10-12 08:24:02
Autor: AdamS
Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
Dnia Sat, 10 Oct 2009 14:52:17 +0200, Kunio napisał(a):

Sam jej kiedys zakladalem konta na gmailu i GG. Korzystala z nich z mojego kompa. Rozstalismy sie w niezgodzie i teraz, po 2 latach mam wezwanie na sprawe jako oskarzony za "wlamywanie" sie na jej konta - tak przypuszczam (oczywiscie za to ze logowalem sie, po tym jak juz nie bylismy razem)

Jak z tego wybrnac?

A dlaczego nie przyjąć że skoro twój komputer, twoje IP to i twoje konto
pocztowe skoro sam je załozyłeś i wymysliłeś hasło? A z twojego konta
pocztowego tak jak i z twojego komputera korzystała gościnnie jakaś
laska. Laski się zmieniają twój komputer i twoje konto pozostaje nadal
:)

Data: 2009-10-12 16:41:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 12 Oct 2009, AdamS wrote:

Dnia Sat, 10 Oct 2009 14:52:17 +0200, Kunio napisał(a):

Sam jej kiedys zakladalem konta na gmailu i GG.
[...]
A dlaczego nie przyjąć że skoro twój komputer, twoje IP to i twoje konto
pocztowe skoro sam je załozyłeś i wymysliłeś hasło?

  Przy zakładaniu konta podaje się dane.
  Jeśli nie był to sławny numer na "Prawo Jazdy" (najczęściej karany
polski kierowca, bodaj w Irlandii, jakiś zapisek z wyróżnieniem
na igo nobla za to poszedł :)) ani inny "Miś Puchatek, zam. Las",
to sprawa jest jasne: tego, czyje dane podali.
  Trudno będzie obronić inną "intencję".

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-13 06:28:30
Autor: Marcin Debowski
On 2009-10-12, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:
[...]

Mam niepokojące przeczucie, że odsetek osób ograniczających się do podania pseudonimu jest dużo większy, niż podających dane umożliwiające identyfikację osoby w oderwaniu od komputera.

--
Marcin

Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...