Łaskawca

Data: 2012-05-24 14:01:25
Autor: Hrabia Bobrowski
Łaskawca
"Kaczyński: Nie mam nic przeciwko reprezentacji Rosji w Bristolu ". Cała Rosja z Putinem na czele jest panu wdzięczna panie były premierze i niedoszły prezydencie. Cała Rosja dziękuje panu za łaskawość! Do zobaczenia na Krakowskim Przedmieściu 10.06.2012.

BBR

Data: 2012-05-24 19:53:37
Autor: Rafał
Łaskawca
Dnia Thu, 24 May 2012 14:01:25 +0200, Hrabia Bobrowski napisał(a):

[...]

Ciekaw jestem czy 10-tego będzie zadyma z ruskimi?

Łaskawca