Łaskawca

Data: 2014-01-20 18:29:11
Autor: Mark Woydak
Łaskawca
http://fakty.interia.pl/polska/news-kaczynski-500-zl-dla-kazdego-dziecka,nId,1092385

Ja też mógłby dać z waszych kieszeni nawet po 1000 zł! A co! Najsmieszniejsze i jednocześnie żałosne jest to, że dzieciróbstwem zajmuje się dziadzio-stary kawaler.

MW

Data: 2014-01-20 21:41:54
Autor: z
Łaskawca
W dniu 2014-01-20 18:29, Mark Woydak pisze:
[...]

Fakt to niedorzeczne ględzenie. To trzeba ustrojowo, mądrze robić przez lata.
Ale jest taki jeden "cfaniaczek" co mi od 6 lat obiecuje a banalnie prostych rzeczy nie dotrzymuje. Zaraz jak on się nazywa? Edward ... :-)

Mam wymieniać?
pedofile
dopalacze
komputery dla uczniów
abonament rtv
a ostatnio alkomaty których jednak nie będzie w samochodach

Mam przejść do ważniejszych rzeczy typu podatki, akcyzy, ofe?

Data: 2014-01-21 06:01:15
Autor: Mark Woydak
Łaskawca

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dając pieniądze na "zrobienie" dziecka? Przecież to absurdalny pomysł.
Trzeba stwarzać warunki (wędka), a nie obadrowywać ze społecznych pieniędzy
(kosz ryb).Już widzę, jak patologiczne rodziny majstrują sobie rzesze "bachorów", biorą
kasę, a później te dzieciaki, przyszłośc narodu wg Kaczyńskiego zostawiają
na pastwę losu czyli pod opiekę państwa czytaj nas wszystkich. Zresztą, co
Kaczyński może się na tym znać. Stary kawaler, który być może nie miał w swoim zyciu
kobiety.

Ale jest taki jeden "cfaniaczek" co mi od 6 lat obiecuje a banalnie
prostych rzeczy nie dotrzymuje. Zaraz jak on się nazywa? Edward ... :-)

Mam wymieniać?
pedofile

Niby co, pedofili w sutannach ma wyłapywać?

dopalacze

Zlikwidował skkutecznie.

komputery dla uczniów

Wiekszość uczniów posiada dostęp do komputera i interentu. Dzieciaki mają
tablety. W jakim ty świecie żyjesz?

abonament rtv

Własnie, dlaczego PiS nie zgłosi takiej ustawy? Przeciez sukces murowany! PO
będzie musiała taki wniosek poprzeć!

a ostatnio alkomaty których jednak nie będzie w samochodach

Nie alkomaty, a alkotesty. Moim zdaniem bezsens. Niby do czego miały słuzyć?
Do samokontroli?

Mam przejść do ważniejszych rzeczy typu podatki, akcyzy, ofe?

Proponuję zacząć od np. 3 mln mieszkań, 500 tys miejsc pracy. Ale OFE też
może być. Jestem ciekaw jak z tego wybrniesz.

MW

Data: 2014-01-20 21:43:07
Autor: z
Łaskawca