Łaskawe panisko!

Data: 2011-03-01 12:31:51
Autor: Glonojad
Łaskawe panisko!
Temu człowieczkowi zupełnie odbija! Za kogo się ten koleś uważa? Za Napoleona?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027191,title,Platforma-Obywatelska-laski-nikomu-nie-robi,wid,13177978,komentarz.html

Glonojad

Data: 2011-03-01 13:14:02
Autor: Tomek
Łaskawe panisko!

Użytkownik "Glonojad" <1-wszy.glonojad@akwarium.org> napisał w wiadomości news:4d6cd929$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ciekawe, dlaczego ilustracją do tego wywiadu jest zdjecie Kaczyńskiego. To chore...
Tomek

Data: 2011-03-01 13:14:39
Autor: WW
Łaskawe panisko!
W dniu 2011-03-01 12:31, Glonojad pisze:
[...]

Chyba nie chciał bym, aby mi robiło laskę :-P.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-01 19:14:57
Autor: [heÂŽsk]
Łaskawe panisko!
On Tue, 01 Mar 2011 13:14:39 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>

> Glonojad

Chyba nie chciał bym, aby mi robiło laskę :-P.

 nie zartuj, jest tam kilka slicznotek. nie odmowilbym ;o)))

Łaskawe panisko!