Łaski bez.

Data: 2009-04-25 16:53:58
Autor: cirrus
Łaski bez.
# Rządowe obchody piątej rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej odbędą się bez głowy państwa i polityków, którzy wprowadzali kraj do UE. Oficjalnie nie mają czasu, ale tak naprawdę może chodzić o formułę obchodów - dowiaduje się tygodnik "Wprost".
Głównym punktem obchodów pięciolecia ma być konferencja ""Polska i Unia Europejska. Pięć lat po rozszerzeniu", która odbędzie się 30 kwietnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Gwiazdami, oprócz unijnych polityków José Manuela Barroso i Hansa-Gerta Pötteringa mają być m.in. Donald Tusk, szef komisji spraw zagranicznych PE Jacek Saryusz-Wolski i polska komisarz UE Danuta Hübner.
Formuła konferencji, według tygodnika "Wprost", to prawdziwy powód bojkotu konferencji przez Aleksandra Kwaśniewskiego, Leszka Millera i prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Głowie państwa nie podoba się, że ma przybyć pół godziny wcześniej i nie otworzy tej konferencji. "Na całym świecie panuje zwyczaj, że głowa państwa otwiera wszystkie uroczystości, a nie tylko je obserwuje z pozycji widza" - powiedział tygodnikowi współpracownik Lecha Kaczyńskiego. Prezydent postanowił, że tego dnia wygłosi orędzie do narodu. #
Ze strony:
http://tnij.org/daih
Mam lepszy pomysł, niech zorganizuje konkurencyjne obchody przy udziale pozostałych bojkotantów.

--
stevep

Data: 2009-04-25 17:10:26
Autor: Lorn
Łaski bez.
cirrus pisze:

[cut]

Mam lepszy pomysł, niech zorganizuje konkurencyjne obchody przy udziale pozostałych bojkotantów.

W takim składzie przyćmiliby każdą imprezę :)

Data: 2009-04-25 17:41:49
Autor: Voyant
Łaski bez.
On Sat, 25 Apr 2009 16:53:58 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Głowie państwa nie podoba się, że ma przybyć pół godziny wcześniej i nie otworzy tej konferencji. [...]

 ostatnio pobladzil wiec zaproponowano mu wczesniejsze przybycie.
 tez zle. zapewne by sie spoznil i cale towarzystwo znow by  czekalo na zblakanego prezydenta. tusku doszedl wiec do wniosku,
 ze kto inny otworzy konfe, a prezio moze ja zamknac. tez zle ?
 kaprysny jest ten brat prezesa...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:00:06
Autor: konserwator
Łaski bez.
"Voyant <heRsk>" wrote:
[...]

Pewnie nie chce wystepowac po otwarciu wygloszonym przez syna szmalcownika...

Data: 2009-04-26 11:40:49
Autor: Fauteur
Łaski bez.
On Sun, 26 Apr 2009 11:00:06 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> [...]
>  kaprysny jest ten brat prezesa...

Pewnie nie chce wystepowac po otwarciu wygloszonym przez syna szmalcownika...

 chyba, ze tak. oczywiscie. no pewnie. lzej teraz ? ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2