Łaski bez.

Data: 2009-04-25 17:41:49
Autor: Voyant
Łaski bez.
On Sat, 25 Apr 2009 16:53:58 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Głowie państwa nie podoba się, że ma przybyć pół godziny wcześniej i nie otworzy tej konferencji. [...]

 ostatnio pobladzil wiec zaproponowano mu wczesniejsze przybycie.
 tez zle. zapewne by sie spoznil i cale towarzystwo znow by  czekalo na zblakanego prezydenta. tusku doszedl wiec do wniosku,
 ze kto inny otworzy konfe, a prezio moze ja zamknac. tez zle ?
 kaprysny jest ten brat prezesa...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:00:06
Autor: konserwator
Łaski bez.
"Voyant <heRsk>" wrote:
[...]

Pewnie nie chce wystepowac po otwarciu wygloszonym przez syna szmalcownika...

Data: 2009-04-26 11:40:49
Autor: Fauteur
Łaski bez.
On Sun, 26 Apr 2009 11:00:06 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> [...]
>  kaprysny jest ten brat prezesa...

Pewnie nie chce wystepowac po otwarciu wygloszonym przez syna szmalcownika...

 chyba, ze tak. oczywiscie. no pewnie. lzej teraz ? ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2