Last Christmas

Data: 2010-12-24 22:59:54
Autor: wekon
Last Christmas
http://www.tvn24.pl/2400957,28378,0,0,1,wideo.html

Last Christmas
I gave you my heart
But the very next day
you gave it away.
This year to save me from tears
I'll give it to someone special. x2

Once bitten and twice shy
I keep my distance
But you still catch my eye
Tell me baby
Do you recognize me?
Well, it's been a year
It doesn't surprise me
(Happy Christmas)
I wrapped it up and sent it
With a note saying "I love you", I meant it.
Now I know what a fool I've been
But if you kissed me now
I know you'd fool me again.

Dobrej nocy

wekon

PS.Mam nadzieję, że to naprawdę ostatnie święta z tym panem.

Data: 2010-12-24 23:37:05
Autor: rAzor
Last Christmas
Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
http://www.tvn24.pl..........

A w ryj chcesz?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 03:35:09
Autor: Grzegorz Z.
Last Christmas
rAzor napisał:

Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
http://www.tvn24.pl..........

A w ryj chcesz?

Ja chcę.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-25 10:29:54
Autor: rAzor
Last Christmas
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
rAzor napisał:

Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
http://www.tvn24.pl..........

A w ryj chcesz?

Ja chcę.

Nie wcinaj się z pyszczyskiem, jak nie wiesz o co chodzi. :-) Potem będziesz żałował, bo cię nawet ministrant z dziobami na pysku nie zechce.
Jakieś niecałe dwadzieścia lat temu, może mniej - w dobie rodzącego się dzikiego kapitalizmu zabezpieczałem sobie tyły finansowe prowadzeniem stoiska z "pietruchą" w pewnym przybytku. Moim sąsiadem był magister-informatyk, który handlował kasetami z muzyką... Jak zaczynał "kolędować" w połowie listopada, tak kończył w lutym. Do dzisiaj na sam dźwięk tytułu hitu Zorża Majkela "Last Christmasssss" (aj gejw ju maj hart) doznaję dziwnego, nieświątecznego nastroju. ;-) Podobnie z Boney M i "We wish you merry Christmas".
Wy, nędzne robaczki słyszcie te numery kilkanaście razy w sezonie i macie dość, ja byłem skazany na wysłuchanie kilkadziesiąt razy na dobę. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-26 01:35:38
Autor: Jaksa
Last Christmas

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ux2faigdbayf$.udbpiigb3tpn$.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

> Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
>
> A w ryj chcesz?

Ja chcę.

Że w ryja bierzesz, to już wiemy.
A w dupala też bierzesz, pedale?

Jaksa

Data: 2010-12-29 18:44:47
Autor: Grzegorz Z.
Last Christmas

rAzor napisał:

[...]

Tylko te twarde sterczące pachruście z kryziu kalnas.

Data: 2011-01-01 22:51:01
Autor: Jaksa
Last Christmas

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1stzqbfmpd9co.1x1copzu6hwn3.dlg40tude.net...
Jaksa napisał:

> Że w ryja bierzesz, to już wiemy.
> A w dupala też bierzesz, pedale?

Tylko te twarde sterczące pachruście z kryziu kalnas.

No co ty nie powiesz? Wkładasz sobie kije drewniane do odbytnicy?
I co jeszcze robisz pedale? Psie kupy też żresz?

Jaksa

Last Christmas