Last Christmas

Data: 2010-12-24 23:37:05
Autor: rAzor
Last Christmas
Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
http://www.tvn24.pl..........

A w ryj chcesz?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 03:35:09
Autor: Grzegorz Z.
Last Christmas
rAzor napisał:

Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
http://www.tvn24.pl..........

A w ryj chcesz?

Ja chcę.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-25 10:29:54
Autor: rAzor
Last Christmas
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
rAzor napisał:

Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
http://www.tvn24.pl..........

A w ryj chcesz?

Ja chcę.

Nie wcinaj się z pyszczyskiem, jak nie wiesz o co chodzi. :-) Potem będziesz żałował, bo cię nawet ministrant z dziobami na pysku nie zechce.
Jakieś niecałe dwadzieścia lat temu, może mniej - w dobie rodzącego się dzikiego kapitalizmu zabezpieczałem sobie tyły finansowe prowadzeniem stoiska z "pietruchą" w pewnym przybytku. Moim sąsiadem był magister-informatyk, który handlował kasetami z muzyką... Jak zaczynał "kolędować" w połowie listopada, tak kończył w lutym. Do dzisiaj na sam dźwięk tytułu hitu Zorża Majkela "Last Christmasssss" (aj gejw ju maj hart) doznaję dziwnego, nieświątecznego nastroju. ;-) Podobnie z Boney M i "We wish you merry Christmas".
Wy, nędzne robaczki słyszcie te numery kilkanaście razy w sezonie i macie dość, ja byłem skazany na wysłuchanie kilkadziesiąt razy na dobę. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-26 01:35:38
Autor: Jaksa
Last Christmas

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ux2faigdbayf$.udbpiigb3tpn$.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

> Darz bór! Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
>
> A w ryj chcesz?

Ja chcę.

Że w ryja bierzesz, to już wiemy.
A w dupala też bierzesz, pedale?

Jaksa

Data: 2010-12-29 18:44:47
Autor: Grzegorz Z.
Last Christmas

rAzor napisał:

[...]

Tylko te twarde sterczące pachruście z kryziu kalnas.

Data: 2011-01-01 22:51:01
Autor: Jaksa
Last Christmas

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1stzqbfmpd9co.1x1copzu6hwn3.dlg40tude.net...
Jaksa napisał:

> Że w ryja bierzesz, to już wiemy.
> A w dupala też bierzesz, pedale?

Tylko te twarde sterczące pachruście z kryziu kalnas.

No co ty nie powiesz? Wkładasz sobie kije drewniane do odbytnicy?
I co jeszcze robisz pedale? Psie kupy też żresz?

Jaksa

Last Christmas