Last Night (2010)

Data: 2011-05-02 13:37:24
Autor: Skylla
Last Night (2010)
http://www.filmweb.pl/film/Last+Night-2010-490841\
Ciekawe (dla mnie) studium wierności i zdrady. Film głównie psychologiczny, przez co dla wielu może byc nudny, ale ja lubię nudne filmy, o ile dają do myślenia. Ten dać powinien. Do tego sympatyczna obsada i fajny klimat. Mimo kilku zastrzeżeń, świeżo po seansie dałem aż 8/10, co jest może odrobinę na wyrost, bo jednak oryginalne zbyt to nie jest i Ameryki nie odkrywa. Ale co tam, przypadł mi do gustu tego wieczoru, więc niech ma :-).
S.

Last Night (2010)