Lata 2005-2007

Data: 2010-10-17 00:49:38
Autor: Drukasz
Lata 2005-2007
Pamietam jako lata kiedy w koncu bano sie dawac
lapowki w przetargach. Nie dziwie sie ze tak zle je
wspominaja panowie z PO. Byznes sie nie krecil.
Pomijam fakt ze za 50 zl robilem zakupy na ktore
teraz musze wydac 100 zl. Zdrozalo wszystko.

Data: 2010-10-17 00:53:35
Autor: Drukasz
Lata 2005-2007

Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomości news:4cba2c05$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po prostu, przecietnemu, uczciwemu zylo sie lepiej i taniej.

Data: 2010-10-17 01:12:04
Autor: pluton
Lata 2005-2007
> [...]
> teraz musze wydac 100 zl. Zdrozalo wszystko.

Po prostu, przecietnemu, uczciwemu zylo sie lepiej i taniej.

Ale wariatowi sie to nie podonalo, ze ceny niskie,
a przecietny uczciwy zyje lepiej i taniej, wiec rozpisal
wybory i oddal wladze.

Nullification

Data: 2010-10-17 04:51:09
Autor: Canucki
Lata 2005-2007
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Po prostu, przecietnemu, uczciwemu zylo sie lepiej i taniej.

Ale wariatowi sie to nie podonalo, ze ceny niskie,
a przecietny uczciwy zyje lepiej i taniej, wiec rozpisal
wybory i oddal wladze.

Wniosek z tego taki, ze aby przecietny uczciwy zyl lepiej i taniej
ow wariat powinien powrocic do wladzy i sprawowac ja nawet jesli nie podoba mu sie lepszy standard zycia obywateli  :-)
A juz napewno nie powinna rzadzic koalicja PO-PSL!    :-)

Krzysztof Canucki

P.S.  Z panskich wypowiedzi jasno wynika:
      Jaka moralnosc - taka logika  --

Data: 2010-10-17 09:32:34
Autor: Marek Czaplicki
Lata 2005-2007
 Canucki dnia nie październik 17 2010 06:51 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
[...]
o tym zadecydują ci przeciętni, uczciwi w wyborach. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 10:03:07
Autor: pluton
Lata 2005-2007

> [...]

podoba
mu sie lepszy standard zycia obywateli  :-)
A juz napewno nie powinna rzadzic koalicja PO-PSL!    :-)

Juz widze powrot wariada do koryta: jakis przestepca na wicepremiera,
dmuchane afery i znowy przyspieszone wybory.

Nullification

Data: 2010-10-17 11:38:35
Autor: Kaczysta
Lata 2005-2007
Juz widze powrot wariada do koryta: jakis przestepca na wicepremiera,
dmuchane afery i znowy przyspieszone wybory.

.... i paniczny strach niektórych przed dokonaniem najmniejszego kantu, oszustwa czy kradzieży. I to jest najważniejsze: aby każdy urzędas czy bieznesmen srał ze strachu przed nieuczciwością.
AZ

Data: 2010-10-17 11:35:35
Autor: Kaczysta
Lata 2005-2007
Ale wariatowi sie to nie podonalo, ze ceny niskie,
a przecietny uczciwy zyje lepiej i taniej, wiec rozpisal
wybory i oddal wladze.
NAgonka była tak sciekła, że postanowił dokonac sprawdzenia. Okazało się, że był w błedzie - uczciwi ludzie zostali zakrzyczeni i do wladzy dorwała się banda oszustów i kombinatorów. Jedynym strażnikiem prawa i sprawiedliwości w Polsce został prezydent - ale i jego dosięgły macki bandyckiej mafii gdy się okazałao, że ma duże szanse na kolejną kadencję.
AZ

Data: 2010-10-17 11:32:36
Autor: Kaczysta
Lata 2005-2007

Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomości news:4cba2cf2$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlatego też ta cała szajka złodziei zaczęła ostrą kampanię przeciwko rządom PiS. Pisali o śmiertelnym zagrożeniu dla Polski - mając na myśli swe zagrożone ciemne interesy.
AZ

Data: 2010-10-17 08:51:50
Autor: jadrys
Lata 2005-2007
  W dniu 2010-10-17 00:49, Drukasz pisze:
[...]

Prawda.. Łapówkarze wtedy wyraźnie stracili wigor.

Data: 2010-10-17 10:05:08
Autor: pluton
Lata 2005-2007

Prawda.. Łapówkarze wtedy wyraźnie stracili wigor.

A zwlaszcza pewien wicepremier w rządzie Kaczora.

Nullification

Data: 2010-10-17 22:05:13
Autor: jadrys
Lata 2005-2007
  W dniu 2010-10-17 10:05, pluton pisze:
Prawda.. Łapówkarze wtedy wyraźnie stracili wigor.

A zwlaszcza pewien wicepremier w rządzie Kaczora.

Nie chodzi o jakieś pojedyncze sprawy, ale o ogólnokrajowy trend.

Data: 2010-10-17 16:15:17
Autor: cirrus
Lata 2005-2007
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9e6f4$1p7$1news.onet.pl...
[...]

Przestali ci dawać łapówki?

--
stevep

Data: 2010-10-17 22:04:49
Autor: jadrys
Lata 2005-2007
  W dniu 2010-10-17 16:15, cirrus pisze:
[...]

Bym chyba nie mógł spać do końca życia po ograbieniu biednego człowieka..

Data: 2010-10-18 15:34:26
Autor: cirrus
Lata 2005-2007
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9fla3$172$1news.onet.pl...
[...]

Śpij spokojnie ORMO czuwa.

--
stevep

Data: 2010-10-17 16:14:08
Autor: cirrus
Lata 2005-2007
[...]

Ale nadal jesteś takim kretynem jak wtedy.

--
stevep

Lata 2005-2007