Lata lecą

Data: 2012-09-07 17:52:50
Autor: Trybun
Lata lecą
wieki lecą, a prymitywne dzikusy nadal nieucywilizowani.

http://fakty.interia.pl/swiat/news/dziecko-z-syndromem-downa-nie-moze-latac-pierwsza-klasa,1840192,4

Jak taka dzicz potrafiła zawładnąć światem?

Data: 2012-09-07 09:26:25
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lata lecą
On Sep 7, 11:52 am, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
wieki lecą, a prymitywne dzikusy nadal nieucywilizowani.

http://fakty.interia.pl/swiat/news/dziecko-z-syndromem-downa-nie-moze...

Jak taka dzicz potrafiła zawładnąć światem?

niech leca ruskim samolotem z takim dzieckiem ktore nie reaguje na
zadne polecenia:)

Pieniadze odzyskaja jeszcze z nawiazka , bo dostana pewnie duze
odszkodowanie...

Data: 2012-09-07 18:33:02
Autor: pluton_
Lata lecą
kapucha, a ciebie do kibla wpuszczaja, czy lejesz pod siebie ?

Nullification

Data: 2012-09-07 09:40:12
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lata lecą
On Sep 7, 12:38 pm, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
kapucha, a ciebie do kibla wpuszczaja, czy lejesz pod siebie ?

odezwala sie kolejna ruska sabaka...

Data: 2012-09-07 22:38:55
Autor: Chiron
Lata lecą
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k2d58l$70v$1node1.news.atman.pl...
wieki lecą, a prymitywne dzikusy nadal nieucywilizowani.

http://fakty.interia.pl/swiat/news/dziecko-z-syndromem-downa-nie-moze-latac-pierwsza-klasa,1840192,4

Jak taka dzicz potrafiła zawładnąć światem?
Zwróć też uwagę na potworne zakłamanie tej cywilizacji. Ona musi upaść.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-07 14:30:50
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lata lecą
On 7 Wrz, 16:38, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Trybun" <r...@yachoo.com> napisał w wiadomościnews:k2d58l$70v$1node1.news.atman.pl...> wieki lecą, a prymitywne dzikusy nadal nieucywilizowani.

>http://fakty.interia.pl/swiat/news/dziecko-z-syndromem-downa-nie-moze...

> Jak taka dzicz potrafiła zawładnąć światem?

Zwróć też uwagę na potworne zakłamanie tej cywilizacji. Ona musi upaść.

na czym to zaklamanie polega?

Data: 2012-09-08 00:40:58
Autor: Chiron
Lata lecą
Użytkownik   napisał w wiadomości news:2ce15f94-a0e6-4a30-899e-ba2d0009ddeco8g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> Jak taka dzicz potrafiła zawładnąć światem?

Zwróć też uwagę na potworne zakłamanie tej cywilizacji. Ona musi upaść.

======================

Skoro w ramach równych szans funduje się różne programy, mające rzekomo te szanse wyrównać, buduje się podjazdy dla niepełnosprawnych, etc-  a jednocześnie tak prosta rzecz, jak podróż dziecka z downem samolotem okazuje się niewykonalne- bo załoga jest pełna uprzedzeń- to jest to zakłamanie.

Data: 2012-09-07 16:14:18
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lata lecą
Użytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisał w

=====================>
--
pilot i zaloga samolotu obserwyujac zachowanie tego chlopca doszli do
wniosku, ze moze on stanowic zagrozenie dla bezpieczenstwa lotu.

Wlasnie przejrzalem dostepne w sieci doniesienia w j. ang. i wiekszosc
z nich podaje ten argument, natomiast w tekscie ktory podal wasz
kumpel - Trybun (nota bene prowadzacy na tej grupie tendencyjna
kampanie przeciwko *nienazartym ryjom:), ale ewidentnie w stylu
propagandy perelowskiej)- ta informacja jest zlekcewazona.

O dziwo, tylko GW ja podaje:

*Inną wersję zdarzeń przedstawia rzecznik American Airlines Matt
Miller, który twierdzi, że dziecko było "pobudzone" i ciągle biegało
przy bramce prowadzącej do samolotu. Pilot, który obserwował jego
zachowanie, po krótkich konsultacjach z załogą zdecydował się go nie
wpuścić. - Z naszej perspektywy nie był przygotowany do tego lotu -
mówi o dziecku Miller.

 Dodaje, że dla rodziny zostały zarezerwowane miejsca na następny lot
ze względu na "bezpieczeństwo tego młodego człowieka i innych
pasażerów"*

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12428016,Dziecko_z_zespolem_Downa_nie_zostalo_wpuszczone_do.html

W wersjan angielskojezcznych ta informacja jest bardzo podkreslana.

Data: 2012-09-08 03:14:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Lata lecą
sobota, 8 września 2012 00:40. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Skoro w ramach równych szans funduje się różne programy, mające rzekomo te
szanse wyrĂłwnać, buduje się podjazdy dla niepełnosprawnych, etc-  a
jednocześnie tak prosta rzecz, jak podróż dziecka z downem samolotem
okazuje się niewykonalne- bo załoga jest pełna uprzedzeń- to jest to
zakłamanie.

Co innego działania społeczne, co innego robi jakaś prywatna firma.
To dwa niekompatybilne światy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-08 10:19:07
Autor: Chiron
Lata lecą
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k2e65m$mm8$4node2.news.atman.pl...
[...]

To prawda- masz rację. Jednak to wydarzenie bardzo mi kojarzy się z taką sytuacją; pod koniec lat 80 w Łodzi do jednego z budynków mieli wprowadzić się chorzy na Alzheimer'a. No i ktoś zorganizował listę, okoliczni mieszkańcy podpisali- i zablokowali powstanie tego domu! Potem okazało się (chodziło o skojarzenie- akcje organizowane przez Kotańskiego), że wielu z podpisujących nie rozróżniało Alzheimer'a od AIDS. Tu też (w tej linii lotniczej) uprzedzenia pozwoliły skrzywdzić i tak już skrzywdzonego dzieciaka. Z drugiej strony zapewne pilnują, żeby wśród pracowników co najmniej połowa to byli afroamerykanie i najlepiej jeszcze homoseksualiści. Gdyby przed drzwiami kabiny pilotów miał siedzieć czarnoskóry, homoseksualny pasażer, na dodatek Żyd, ubrany w damskie ciuchy i śliniący się na widok pilotów- pewno uznali by go za zupełnie niezagrażającego lotowi. Niechby tylko spróbowali inaczej! Nawet, jakby inni pasażerowie skarżyli się, że ich łapie tam, gdzie się domyślasz:-(

Data: 2012-09-08 08:07:50
Autor: Przemysław M.
Lata lecą
Dnia Fri, 7 Sep 2012 22:38:55 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Nastaną rządy motłochu. To realna perspektywa.
--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-09-08 09:49:38
Autor: Chiron
Lata lecą
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k2enco$m5n$1dont-email.me...
[...]

Poprawka: NASTAŁY rządy motłochu. Teraz przyjdą ludy prymitywne, ale obdarzone moralnością- i nas pobiją.

Data: 2012-09-08 12:03:58
Autor: Trybun
Lata lecą
W dniu 2012-09-07 22:38, Chiron pisze:
[...]

Tak, ten kraj jak widać opiera się głównie na hipokryzji. Podbijają kolejne kraje w m.in imię wolności, także słowa. A zamykają do kryminału. Nikt mi nie powie, nie wmówi że w tym kraju istnieje ponad 200stu letnia dyktatura i hegemonia dwu partii bo zwykli Amerykanie tak chcą.

Lata lecą