Lataj AirTaxi!

Data: 2019-08-17 07:40:42
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
http://wyborcza.pl/7,75398,25092094,kancelaria-premiera-publikuje-wykaz-lotow-donalda-tuska.html

Komu to potrzebne?

Publikujecie pełny wykaz lotów swoich kacyków!

Kali ukraść - dobrze?

--
Runt

Data: 2019-08-17 01:19:44
Autor: Jacek Bialy
Lataj AirTaxi!
Runthttp://wyborcza.pl/7,75398,25092094,kancelaria-premiera-publikuje-wykaz-lotow-donalda-tuska.html

    -- - Komu to potrzebne?

No właśnie!    A mówiłem, żeby nie robić koło d... Kuchcikowi, bo pisior mściwy potrafi być..       Buuu ha-ha!

Data: 2019-08-17 12:48:29
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
W dniu 2019-08-17 o 10:19, Jacek Bialy pisze:
Runthttp://wyborcza.pl/7,75398,25092094,kancelaria-premiera-publikuje-wykaz-lotow-donalda-tuska.html
       -- - Komu to potrzebne?

No właśnie!    A mówiłem, żeby nie robić koło d... Kuchcikowi,

Przeciez ty to tak lubisz! ;-)))

bo pisior mściwy potrafi być..

Zabolało co?

Wyszło, że Tusk średnio latał mniej niż ta twoja podkarpacka ferajna!

Buuu ha-ha!

27:1 Buuuhhahhahhaa-ha!

--
Runt

Data: 2019-08-17 06:41:46
Autor: Jacek Bialy
Lataj AirTaxi!
27:1 Buuuhhahhahhaa-ha!

Ustawka - Kaczor pozbył się go z kraju (chyba, że wróci na ośle :)))

JB

Data: 2019-08-18 07:37:29
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
W dniu 2019-08-17 o 15:41, Jacek Bialy pisze:
27:1 Buuuhhahhahhaa-ha!

Ustawka - Kaczor pozbył się go z kraju (chyba, że wróci na ośle :)))

JB

Czyli na tobie!

Uśmiechnij się!

  Hiiihahahhhaa-ha!

--
Runt

Data: 2019-08-17 23:39:28
Autor: Jacek Bialy
Lataj AirTaxi!
27:1 Buuuhhahhahhaa-ha!

Ustawka - Kaczor pozbył się go z kraju (chyba, że wróci na ośle :)))

   -- -  Czyli na tobie!

Nu, widzę że brakło argumentów...
Osłami są wszyscy ci, którzy dali się nabrać na tą ustawkę - ale miło było widzieć, jak mieliście swój dzień. Cieszmy się wszyscy!  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-18 10:51:56
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
W dniu 2019-08-18 o 08:39, Jacek Bialy pisze:
27:1 Buuuhhahhahhaa-ha!
  Ustawka - Kaczor pozbył się go z kraju (chyba, że wróci na ośle :)))

    -- -  Czyli na tobie!

Nu, widzę że brakło argumentów...

Nu! ;-)))

Osłami są wszyscy ci, którzy dali się nabrać na tą ustawkę

Osiołku, jeżeli było to "ustawka" to dlaczego Kaczyński dał Kuchcińskiemu wilczy bilet?

- ale miło było widzieć, jak mieliście swój dzień. Cieszmy się wszyscy!  Buuu ha-ha!

Przyjdzie czas na was! Cele w Brzegu czekają!

--
Runt

Data: 2019-08-18 02:39:30
Autor: Jacek Bialy
Lataj AirTaxi!
[...]

Szachista ma szybszy refleks od twojego.

     (...) to dlaczego Kaczyński dał
Kuchcińskiemu wilczy bilet?

A to już inny temat - Kuchciński nie nadawał się na marszałka, a pani Witek na ministra policji.  Proste?

JB

Data: 2019-08-19 07:02:56
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
W dniu 2019-08-18 o 11:39, Jacek Bialy pisze:
[...]

A ja od twego!

      (...) to dlaczego Kaczyński dał
Kuchcińskiemu wilczy bilet?

A to już inny temat - Kuchciński nie nadawał się na marszałka,

Co ty POwiesz deblilu?

a pani Witek na ministra policji.  Proste?

Do takiego debila jak ty dopiero dotarło?

JB

--
Runt

Data: 2019-08-17 02:47:01
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
Lataj AirTaxi!
W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 07:40:41 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
http://wyborcza.pl/7,75398,25092094,kancelaria-premiera-publikuje-wykaz-lotow-donalda-tuska.html

Komu to potrzebne?

Publikujecie pełny wykaz lotów swoich kacyków!

Kali ukraść - dobrze?

Widzicie pajdzu, teraz wystarczy aby przez pozostałe 15 minut meczu
pisiorstwo utrzymało piłkę. Jaki tam mamy wynik? 4:2

Ale ale tam Korwiny dopychają się do piłki:
https://wrealu24.pl/mamy-1581-karetek-pogotowia-i-az-2142-limuzyn-panstwowych/

Zerknąłem i już w 2014 fronda sronda o tym pisała, wtedy całość
szła na konto peło, a teraz idzie na konto Kacząt.
https://www.fronda.pl/a/rzad-ma-wiecej-limuzyn-niz-polska-karetek,33779.html

Data: 2019-08-17 12:52:33
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
W dniu 2019-08-17 o 11:47, Alfred Szałaput-Klęska pisze:
[...]

Widzicie? Czasy PZPR we łbie wciąż ci siedzą?

pajdzu,

Tylko bez pieszczot ciota! Pies sąsiada wciąż tęskni za tobą! Coś ty mu zrobił? ;-))

teraz wystarczy aby przez pozostałe 15 minut meczu
pisiorstwo utrzymało piłkę. Jaki tam mamy wynik? 4:2

A po :wygranej" kibice obiją im mordy bo inflacja rośnie ;-)))

Ale ale tam Korwiny dopychają się do piłki:

Mało mnie obchodzą jakieś Marki-lordziki.

https://wrealu24.pl/mamy-1581-karetek-pogotowia-i-az-2142-limuzyn-panstwowych/

Słuszna linię ma wasza partia!
Do polityki nie idzie się dla limuzyn! ;-)))

Zerknąłem i już w 2014 fronda sronda o tym pisała, wtedy całość
szła na konto peło, a teraz idzie na konto Kacząt.
https://www.fronda.pl/a/rzad-ma-wiecej-limuzyn-niz-polska-karetek,33779.html

Masz coś do powiedzenia w temacie AirTaxi? Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2019-08-17 04:21:01
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
Lataj AirTaxi!
użytkownik Runt napisał:

Masz coś do powiedzenia w temacie AirTaxi? Jak nie to WON!

Mam pytanie. W 2008 r pisiorstwo broniło Donka, czy w 2019r
peło nie powinno bronić Kuchty?

cyt.
W obronie Donalda Tuska stają też politycy PiS. - Jestem przeciwnikiem robienia
z państwa dziadostwa. Za to zamieszanie z lataniem rejsowymi samolotami
odpowiadają medialni doradcy premiera. Idiotyczne deklaracje o oszczędzaniu na
podróżach i szopki z lataniem z przesiadkami do USA to ich pomysły. Premier
niepotrzebnie ich posłuchał. Sytuacja, gdy teraz okazuje się, że lata do domu
rządowymi samolotami, musi być dla niego ambarasująca - mówi tvp.info poseł PiS
Joachim Brudziński."
http://wiadomosci.onet.pl/1882707,11,tusk_lata_do_domu_rzadowymi_samolotami,item.html

Data: 2019-08-17 05:36:01
Autor: Bruno Brunowski
Lataj AirTaxi!
W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 13:21:02 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
użytkownik Runt napisał:

> [...]

rządowymi samolotami, musi być dla niego ambarasująca - mówi tvp.info poseł PiS

Ciekawe jest, że znalazła się pełna lista lotów Tuska, a listy lotów Kuchcińskiego do dziś nie udało się odnaleźć.

--
Bruno

Data: 2019-08-18 07:36:29
Autor: Runt
Lataj AirTaxi!
W dniu 2019-08-17 o 13:21, Alfred Szałaput-Klęska pisze:
użytkownik Runt napisał:

Masz coś do powiedzenia w temacie AirTaxi? Jak nie to WON!

Mam pytanie. W 2008 r pisiorstwo broniło Donka, czy w 2019r
peło nie powinno bronić Kuchty?

Masz coś do powiedzenia w temacie AirTaxi i tajemniczych śmierci świadków? Jak nie to WON!

--
Runt

Lataj AirTaxi!