Data: 2011-09-13 00:40:11 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Latające Audi w Gdyni | |
W dniu 2011-09-12 23:47, Abrakadabra pisze:
Ktoś z Was to widział ? Jak się na tym odcinku pogina nie wiadomo ile w deszczu, to tak się kończy. Tam są dość głębokie koleiny. Ostatnio dokładnie w tym miejscu testowałem odporność różnych opon na aquaplanning. |
|
Data: 2011-09-12 23:02:31 | |
Autor: to | |
Latające Audi w Gdyni | |
begin Tomasz Pyra
Ostatnio dokĹadnie w tym miejscu testowaĹem odpornoĹÄ róşnych opon na W audi? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-12 23:29:50 | |
Autor: Michał | |
Latające Audi w Gdyni | |
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
W dniu 2011-09-12 23:47, Abrakadabra pisze: i przy ilu zrywa tak ze już nie przyspiesza ? i czy szpera jest ? pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-09-13 01:41:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Latające Audi w Gdyni | |
W dniu 2011-09-13 01:29, Michał pisze:
Tomasz Pyra<hellfire@spam.spam.spam> napisał(a): Na slicku około 80, po docięciu opony jakieś 130. Tylko tam są naprawdę głębokie te koleiny. i czy szpera jest ? Torsen |
|
Data: 2011-09-12 23:58:05 | |
Autor: Michał | |
Latające Audi w Gdyni | |
Na slicku około 80, po docięciu opony jakieś 130. to się zgadza z moimi :) 110km/h na tym: http://allegro.pl/safrane-2-0-16v-alize-phase2-klima-jezdzi-i1805862224.html 140km/h poprzednikiem z chyba visco FWD, podobny tylko wyższy model: http://ciberick.free.fr/safrane/image/carrosserie%20safrane%20ph1/963%20vert %20anglais.JPG w jednym po prostu potem się ślizgał, drugi (szybszy) mulił silnik, w wolniejszym czuć było delikatne rzucanie. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-09-13 10:46:43 | |
Autor: J.F. | |
Latające Audi w Gdyni | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4e6e8a4b$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
http://www.sadistic.pl/dachujace-audi-vt87783.htmJak się na tym odcinku pogina nie wiadomo ile w deszczu, to tak się kończy. Filmujacy ma dosc dobre, moze nie na rajdy, ale hamuja na mokrej drodze swietnie :-) P.S. No i jak to jest - lepiej hamowac hamulcem czy aaltonenem ? J. |
|
Data: 2011-09-13 21:20:42 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Latające Audi w Gdyni | |
W dniu 2011-09-13 10:46, J.F. pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości Cywilne opony jeżeli chodzi o jazdę po głębokiej wodzie są doskonałe, zwłaszcza jak są nowe - w sporcie chyba nigdy nie stosuje się aż tak gęsto i tak głęboko ciętych opon jak opony cywilne. http://www.fourstarmotorsports.com/Products/Tires/PirelliTechnicalInfo/AsphaltRallyTireTechicalInfo/tabid/448/Default.aspx Nawet opona na "extreme rain conditions" w cywilu uchodziłaby za jeszcze za prawie slicki :)
Myślę że hamulcem :) Ten z aaltonenem jeszcze miał taki mankament że większość manewru spędził nie dotykając wszystkimi kołami nawierzchni. |
|
Data: 2011-09-14 22:34:51 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Latające Audi w Gdyni | |
W dniu 2011-09-13 21:20, Tomasz Pyra pisze:
Nawet opona na "extreme rain conditions" w cywilu uchodziłaby za jeszcze Tak jeszcze w sprawie zachowania na wodzie opon używanych w sporcie: http://www.youtube.com/watch?v=wMz4AMNNPr0 Nowe cywilne by tam sobie poradziły znacznie lepiej :) |
|