Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

Data: 2009-07-09 03:36:06
Autor: Slon
Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.
Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.

Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

Pozdrawiam
Slon

Data: 2009-07-09 03:36:47
Autor: Slon
On 9 Lip, 12:36, Slon <mari...@techdive.pl> wrote:
Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.

Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

Pozdrawiam
Slon

Oczywiscie zamieszczam brakujacy link:

http://www.techdive.pl/jaskinie/latajacy-faceci-w-twinsetach-i-stageami.html

Slon

Data: 2009-07-09 11:03:44
Autor: jacekplacek
Slon <mariusz@techdive.pl> napisał(a):
> [...]
> Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.
>
> Lataj=B1cy faceci w twinsetach i stage'ami - W=EAgry, kurs jaskiniowy.

Możesz dać jakieś bliższe informacje o miejscu?

Data: 2009-07-09 12:43:47
Autor: Divemania.pl

"Slon" <mariusz@techdive.pl> wrote in message news:1089bd66-b3fd-4f21-b47b-8d77b16643cbi6g2000yqj.googlegroups.com...
On 9 Lip, 12:36, Slon <mari...@techdive.pl> wrote:
Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.

Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

O fuck ! Jaka tam jest wizura ! Dla mnie to niesamowite - czy w Polsce sa miejsca gdzie mozna zacząć szkolenie nurkowania w przestrzeniach zamknietych ?

Pozdrawiam,
Przemyslaw Kacprzak
www.divemania.pl

Data: 2009-07-09 12:52:24
Autor: Krzysztof Biały
Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.
O fuck ! Jaka tam jest wizura ! Dla mnie to niesamowite - czy w Polsce sa miejsca gdzie mozna zacząć szkolenie nurkowania w przestrzeniach zamknietych

Zacząć to można nawet na Koparkach czy Zakrzówku, tak się zresztą robi. Ale kontynuować skończyć fajnie w jakimś innym miejscu... co nie uniemożliwia robienia nurkowań jaskiniowych w kraju już "po". Looknij na relacje na http://cave-diving.pl
:)
Pozdr
Kri

Data: 2009-07-09 12:59:55
Autor: Wojtek Potoczak
Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węg ry, kurs jaskiniowy.
Slon <mariusz@techdive.pl> napisał(a):
http://www.techdive.pl/jaskinie/latajacy-faceci-w-twinsetach-i-stageami.h
tml

O żesz karwasz waszasz. Co to za miejsce?

pozdrawiam
Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2009-07-10 07:22:38
Autor: Daniel Kowalski
Latający faceci w twinsetach i st age'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

http://www.techdive.pl/jaskinie/latajacy-faceci-w-twinsetach-i-stageami.html

Slon

Jak wygląda organizacja nurkowań w tym miejscu?

Data: 2009-07-09 04:23:26
Autor: Andrzej Golka
On 9 Lip, 13:36, Slon <mari...@techdive.pl> wrote:
Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.

Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

Pozdrawiam
Slon

Miejscówka jest na Węgrzech, w na granicach Budapesztu - ul. Banya 35
- czy jakos tak.
Byli tam moi koledzy, którzy robili kurs jaskiniowy u Pawła Piskuli z
Czech.
Właśnie czekam na kontakt do gościa, który organizuje tam nurkowania i
noclegi no i jest przewodnikiem. Jutro, namiary wystawimy na
techdive.pl - jezeli gościu zechce sie reklamowac oczywiscie.
Pozdrawiam
Golas

Data: 2009-07-09 04:34:00
Autor: Andrzej Golka
On 9 Lip, 14:23, Andrzej Golka <andrzejgo...@gmail.com> wrote:
> [...]

noclegi no i jest przewodnikiem. Jutro, namiary wystawimy na
techdive.pl - jezeli gościu zechce sie reklamowac oczywiscie.

sory za "czeski" blad :) chodzi oczywiście o Michała Piskule -
instruktora i autora tych foto

Data: 2009-07-09 13:06:13
Autor: Krzysztof Biały
Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.
Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.
Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

Zarąbista miejscówka, naprawdę ekstra.

Data: 2009-07-09 13:16:56
Autor: mirek_marciniak

"Krzysztof Biały" <nseal@poczta.onet.pl> wrote in message news:h34iv5$hhh$1news.onet.pl...
>Zapraszam do obejrzenia bo naprawde robi wrazenie.
Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.

Zarąbista miejscówka, naprawdę ekstra.

Naprawdę robi wrażenie... szczególnie fajna fota ta z klatką schodową...

Latający faceci w twinsetach i stage'ami - Węgry, kurs jaskiniowy.