[Airtaxi] "Latam bo mogę"

Data: 2019-08-05 05:17:14
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "Latam bo mogę"
Czyli Kuchciński "przeprasza".
"Przyjąłem model pracy marszałka, który działa nie tylko na forum izby poselskiej, ale też aktywnie pracuje w kraju i za granicą. Stąd wynika duża liczba spotkań i wyjazdów, w których brałem udziałem. Takich spotkań odbyło się od początku kadencji ponad 900. Uczestnictwo w nich wymagało specjalnego transportu lotniczego - powiedział marszałek Sejmu Marek Kuchciński. Podkreślił także, że aktywność legislacyjna Sejmu "wymagała rozmów włączających obywateli w proces tworzenia prawa"."

900, trzeba przyznać, że ma rozmach.

Liczba lotów była duża, ale wynikała z modelu pracy - powiedział. Marszałek zaznaczył, że odbyły się łącznie 23 loty, kiedy na pokładzie samolotu znajdowali się członkowie jego rodziny. W ciągu całej 4-letniej kadencji wystąpiły 23 takie loty, w których oprócz mnie na pokładzie byli moi najbliżsi. Dlatego podjąłem decyzję o wpłaceniu 15 tys. złotych na klinikę Budzik i Caritas - mówił."

23 loty to podobno tylko z tego roku, a nie z kadencji.

"Kuchciński opisał też przypadek, w którym z maszyny skorzystała jego żona - leciała wówczas sama. Żona Kuchcińskiego udała się do stolicy, ale jak wyjaśnił, samolot i tak musiał wrócić na swoje lotnisko macierzyste. Marszałek poinformował, że za ten lot dokonał wpłaty 28 tys. zł na fundusz modernizacji Sił Zbrojnych."

A czyli jednak można zwrócić do kasy państwowej. To teraz poprosimy wpłatę za pozostałe 23 loty. I potwierdziło się, że członkowie rodziny latali sami, a przecież "takie przypadki nie miały miejsca". Ponad 100 lotów również.

"Pragnę wszystkich, którzy poczuli się urażeni, przeprosić. Jednocześnie chciałbym zdecydowanie stwierdzić, że działałem zgodnie z prawem - powiedział Kuchciński w swoim oświadczeniu."

Bądźmy szczerzy ten samolot na każde zawołanie to mu się po prostu należy.

"Dyrektor CIS Andrzej Grzegrzółka zaznaczył też, że nie doszło do zniszczenia dokumentów dot. lotów marszałka. Zapewniam, że komplet dokumentów w tej sprawie za bieżącą kadencję jest dostępny w Kancelarii Sejmu - powiedział. Dodał, że dzisiaj na stronie internetowej Sejmu zostaną opublikowane wszystkie informacje związane z połączeniami marszałka Sejmu w tej kadencji."
https://www.rmf24.pl/fakty/news-marszalek-kuchcinski-przeprasza-ale-dymisji-nie-ma-liczba-lo,nId,3132595

To czekamy na ujawnienie.

A i jeszcze jedno: zgodnie z wytycznymi z Nowogrodzkiej Marszałek nie planuje w najbliższym czasie choroby. Słuszną linię ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-08-05 05:45:55
Autor: bytek.anonimowy
[Airtaxi] "Latam bo mogę"
W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 14:17:15 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

To czekamy na ujawnienie.

A i jeszcze jedno: zgodnie z wytycznymi z Nowogrodzkiej Marszałek nie planuje w najbliższym czasie choroby. Słuszną linię ma nasza Partia!

Widzicie? Da się!

Nie wiem cyz reakcja jest dobra, czy nie, ale jest.
Z Donka takiej reakcji nie było.

Data: 2019-08-05 05:53:01
Autor: japanizer
[Airtaxi] "Latam bo mogę"
On Monday, August 5, 2019 at 2:45:56 PM UTC+2, bytek.a...@gmail.com wrote:
> [...]

> To czekamy na ujawnienie.

Widzicie? Da się!

Nie wiem cyz reakcja jest dobra, czy nie, ale jest.

Za Donka jakiś marszałek woził ukraińskie prostytutki na rancho w Rzeszowie, serio?

Data: 2019-08-05 05:54:31
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "Latam bo mogę"
W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 14:45:56 UTC+2 użytkownik bytek.a...@gmail.com napisał:
> [...]

> To czekamy na ujawnienie.

Widzicie? Da się!

Nie wiem cyz reakcja jest dobra, czy nie, ale jest.

Hehehehehehehehehehehehe

PS. "abopeo" w tym przypadku nie działa. Może by się upiekło, gdyby nie ciągłe wypominania "rozpasania" PO. Tusk 175 lotów, w tym wiele samolotami rejsowymi. Kuchciński właśnie się przyznał do 900.

--
Bruno

[Airtaxi] "Latam bo mogę"