[Airtaxi] "Latam bo mogÄ™"

Data: 2019-08-05 05:45:55
Autor: bytek.anonimowy
[Airtaxi] "Latam bo mogÄ™"
W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 14:17:15 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

To czekamy na ujawnienie.

A i jeszcze jedno: zgodnie z wytycznymi z Nowogrodzkiej Marszałek nie planuje w najbliższym czasie choroby. Słuszn± linię ma nasza Partia!

Widzicie? Da się!

Nie wiem cyz reakcja jest dobra, czy nie, ale jest.
Z Donka takiej reakcji nie było.

Data: 2019-08-05 05:53:01
Autor: japanizer
[Airtaxi] "Latam bo mogÄ™"
On Monday, August 5, 2019 at 2:45:56 PM UTC+2, bytek.a...@gmail.com wrote:
> [...]

> To czekamy na ujawnienie.

Widzicie? Da się!

Nie wiem cyz reakcja jest dobra, czy nie, ale jest.

Za Donka jaki¶ marszałek woził ukraińskie prostytutki na rancho w Rzeszowie, serio?

Data: 2019-08-05 05:54:31
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "Latam bo mogÄ™"
W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 14:45:56 UTC+2 użytkownik bytek.a...@gmail.com napisał:
> [...]

> To czekamy na ujawnienie.

Widzicie? Da się!

Nie wiem cyz reakcja jest dobra, czy nie, ale jest.

Hehehehehehehehehehehehe

PS. "abopeo" w tym przypadku nie działa. Może by się upiekło, gdyby nie ci±głe wypominania "rozpasania" PO. Tusk 175 lotów, w tym wiele samolotami rejsowymi. Kuchciński wła¶nie się przyznał do 900.

--
Bruno

[Airtaxi] "Latam bo mogÄ™"