Latanie dla przyjemnosci

Data: 2013-11-28 13:44:08
Autor: J.F
Latanie dla przyjemnosci
UĆŒytkownik "TJ_Blues"  napisaƂ w wiadomoƛci
Mlodzian z Minesoty "pozyczal" od pilota USAF, pod jego nieobecnosc,
Cessne 150. Osiemnastolatek nie ma formalengo przeszkolenia lotniczego.
Zostal przylapany podczas tankowania samolotu z kanistrow benzyna
samochodowa...
http://www.flyingmag.com/news/teen-pleads-guilty-stealing-cessna-150-joyrides
Wiecej szczescia niz rozumu a Microsoft robi coraz lepsze symulatory LOL

Ze nie mial "formalnego przeszkolenia" nie znaczy ze nie mial nieformalnego.

Jak rozumiem pare razy udalo mu sie wyladowac.

J.

Data: 2013-11-28 08:09:51
Autor: TJ_Blues
Latanie dla przyjemnosci
On Thursday, November 28, 2013 7:44:08 AM UTC-5, J.F wrote:
Użytkownik "TJ_Blues"  napisał w wiadomo¶ci

> [...]

Ze nie mial "formalnego przeszkolenia" nie znaczy ze nie mial nieformalnego.

Jak rozumiem pare razy udalo mu sie wyladowac.

Byc moze. Ja jednak optuje za "treningiem" na symulatorze w domowym zaciszu..
Thief River Falls, Minnesota, to straszne zadu...e. Szczeniak po skonczeniu high school pewnie pracowal jako kasjer / stocker w lokalnym grocery
store, albo polewal benzynke. OK. Przedstawiam to  moze w zbyt ciemnych barwach.
Moze gosciu ma nadzianych rodzicow. Tego nie wiem. Moge sie tylko domyslac.
Bo jesli podkradal ta Cessne to raczej nie bylo go stac na latanie a tym bardziej na szkolenie w normalnym trybie z instruktorem.

Pare razy wyladowal, ale ile podejsc robil do kazdego z tych ladowan?

cheers

Data: 2013-11-29 12:37:51
Autor: J.F
Latanie dla przyjemnosci
[...]

A niechby robil i 20, wazne ze bezpiecznie.
W odroznieniu od dwoch takich co to formalne wyszkolenie mieli :-)

P.S. w moim pierwszym samodzielnym locie na motolotni tez podchodzilem z 10 razy.

J.

Data: 2013-11-29 14:15:21
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Latanie dla przyjemnosci
UĆŒytkownik J.F napisaƂ:

P.S. w moim pierwszym samodzielnym locie na motolotni tez podchodzilem z
10 razy.

A ja na paralotni zawsze podchodziƂem 1 raz.

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2013-11-29 16:40:51
Autor: J.F
Latanie dla przyjemnosci
UĆŒytkownik "Rafal 'RAV' Miszczak"  napisaƂ w wiadomoƛci
UĆŒytkownik J.F napisaƂ:
P.S. w moim pierwszym samodzielnym locie na motolotni tez podchodzilem z
10 razy.

A ja na paralotni zawsze podchodziƂem 1 raz.

No bo to jest ta roznica miedzy lotnia, a paralotnia :-)

Przy czym ... zdarzalo mi sie i na paralotni podchodzic dwa razy :-)

J.

Latanie dla przyjemnosci