Data: 2009-11-02 20:49:30 | |
Autor: WW3 | |
Latanie zima | |
Witam,
Jak sie lata zima malym samolotem? Czy C152 posiada wystarczajace ogrzewanie? Czy trzeba latac z szalikiem i czapka? Jakie sa odczucia w srodku? Poza bialym krajobrazem sa jakies roznice? Pozdr -- |
|
Data: 2009-11-03 08:53:51 | |
Autor: Inead | |
Latanie zima | |
Użytkownik "WW3" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:0bd6.0000016d.4aef37canewsgate.onet.pl... Witam, Lodzenie, oprócz tej czapki i szalika. |
|
Data: 2009-11-03 17:44:40 | |
Autor: saturn5 | |
Latanie zima | |
Latalem w zimie nie na C152 a na malym Piperze, ogrzewanie bylo wystarczajace
ale ubrany jestes jak na zime. Samolot w zimie ma lepsze osiagi - latwiej sie wznosi, silnik lepiej pracuje (gestsze powietrze). -- |
|
Data: 2009-11-11 15:30:23 | |
Autor: oloj23 | |
Latanie zima | |
Nawigacja gdy juz lezy snieg jest zupelnie inna. Loty przy dużym mrozie typu -15 i wyżowej pogodzie są naprawdę fajne. samolocik wznosi się wyraźnie szybciej.
warto nasluchiwac atis czy temp powietrza nie zbliza sie do punktu rosy, szczegolnie w nocy gdy nie bardzo widac zamglenia. ok saturn5 <saturn5@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Latalem w zimie nie na C152 a na malym Piperze, ogrzewanie bylo wystarczajace -- |
|