Latanko w niedziele?

Data: 2009-11-20 21:38:28
Autor: Koczis
Latanko w niedziele?
Witam.

Czytam i czytam o planach na jazde w sobote, ale ze wypadlo mi jutro pracowac,
to mam pytanie. Czy Ktos, cos planuje moze na niedziele, bo bym sie chetnie
dolaczyl? Niestety lub stety tylko asfalcik, bo moje moto nie za bardzo po lesie
hehe.

Pozdrawiam
Koczis
R1

Data: 2009-11-20 22:12:56
Autor: Tytus
Latanko w niedziele?
Siemka

***Użytkownik "Koczis"
Czy Ktos, cos planuje moze na niedziele, bo bym sie chetnie
dolaczyl? Niestety lub stety tylko asfalcik, bo moje moto nie za bardzo po lesie

Miales pyknac kontakt na priv a nic nie dostalem...
jak wroce w sobote to moze i w niedziele sie polata...
Chyba ze polnoc okaze sie goscinna :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-20 22:17:44
Autor: Koczis
Latanko w niedziele?
Miales pyknac kontakt na priv a nic nie dostalem...

O, to dziwne, bo wyslalem tego samego dnia, chyba ze na zly adres.
Nic sprobuje jeszcze raz.

Koczis
R1

Data: 2009-11-20 22:24:39
Autor: Koczis
Latanko w niedziele?
Jeszcze raz wyslalem na adres z Twojej stopki(tytus1@gazeta.pl)
Daj znac czy doszlo.

Pozdrawiam i milego latania jutro. Ja dzis sie jeszcze zalapalem po robocie na
godzinna jazde w koreczkach po Wawie, ale i tak bylo warto :)

P.S. moj mail:xj600sk21@wp.pl

Koczis
R1

Data: 2009-11-21 07:35:13
Autor: Tytus
Latanko w niedziele?
Siemka
*** "Koczis"

Jak to Jasio by napisal trza sie pokajac...
Moja kulpa - zapomnilem ze nie uzywam tego konta od dawna.
Wiec wszystkim ktorzy napisali a nie dostalo ode mnie odpowiedzi odpisze i przepraszam.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-21 12:06:57
Autor: Jasio
Latanko w niedziele?
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości news:he81mh$otp$1inews.gazeta.pl...
Siemka
*** "Koczis"

Jak to Jasio by napisal trza sie pokajac...

Nie znam żadnej Kai.
Ale maila mam w nagłówku - jak coś to niech dziewczyna pisze, byle foto było w załączniku.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-22 01:50:47
Autor: mizerny
Latanko w niedziele?
Latanko dobra rzecz, lece do Ostrowi Mazowieckiej z Wwy na pare godzin , pozniej moge wracac, leciec gdzie sie chce, nawet do ES;)
pozdrawiam Mizerny.

p.s. tylko info na gg 130483 o 9-00 wyjezdzam do Ostrowi Maz, bede pod gg do 16-00
S.

Latanko w niedziele?