Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?

Data: 2018-08-14 05:20:05
Autor: zbrochaty
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?
na 4x grube paluszki AA/R3

 o c z y w i s c i e AA/R6

Data: 2019-02-23 12:17:48
Autor: opalkapiotr1
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?
Witam właśnie zakupiłem latarkę feizer moja stara latarka to olight m22 warrior po przetestowaniu jednej i drugiej latarki stwierdzam że jednogłośnie wygrywa latarka olight mimo że niema zoomu ale świeci cieplejszym światłem i mocniejszym a jeśli chodzi o odległość to moja stara latarka ma dłuższy zasięg. Tak podsumowując następny zakup jeśli chodzi o latarkę to będzie sprawdzony sprzęt firmy olight.

Data: 2019-04-22 07:41:35
Autor: skutraszyfer
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?
Strata pieniędzy na latarkę feizer.
Zwróciłem zaraz po zakupie i nie mogę odzyskać pieniędzy. Nie polecam nikomu.
Jednego dnia każą odsyłać do Warszawy a drugiego gdzieś do Słowacji. Naciągacze!!

Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?