Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?

Data: 2018-08-14 14:44:40
Autor: abn140
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?
Cena 100 - 150 zl
BocianXX na alle i wybierz cos sobie. ale chyba trzeba bedzie dodac troche $...

Data: 2018-08-14 15:20:39
Autor: qrt
Dnia Tue, 14 Aug 2018 14:44:40 +0200, abn140 napisał(a):

Cena 100 - 150 zl
BocianXX na alle i wybierz cos sobie. ale chyba trzeba bedzie dodac troche $...

a to nie lepiej kupić coś od chińczyka bezpośrednio?

Kiedyś kupiłem lampę od bociana - była niesprawna - niestety gość maile
które mu słałem przez allegro po prostu olewał. A od chińczyka też gwarancji nie ma ale przynajmniej w razie co mniej kasy
wtopionej a jak będzie ok to mniej wydane. Same korzyści.

Data: 2018-08-14 15:32:22
Autor: abn140
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?

po prostu olewal.
eee. ja tam gadalem z nim via listy emaliowane i wszystko bylo ok.
jak sie zyebie lampka to sie zobaczy... moze przyjdzie zdanie zmienic.
a tego chinczyka tzw oryginal tez mialem. dobry czlowiek ale biedny uznal ze mu bardziej potrzebna niz mi i sobie zabral.
kupilem u bociana i to jest jednak calkiem co innego.
nawet ta puszka jest jakas chyba inna.
lampka jeszcze nie rowerowana. jasnosci nie chca ustapic....dzien ciagle za dlugi.

Data: 2018-08-14 15:42:20
Autor: qrt
Dnia Tue, 14 Aug 2018 15:32:22 +0200, abn140 napisał(a):

po prostu olewal.
eee. ja tam gadalem z nim via listy emaliowane i wszystko bylo ok.
jak sie zyebie lampka to sie zobaczy... moze przyjdzie zdanie zmienic.

może miałem pecha - ktoś kiedys radził by opisać sytuacje na forum
światełka - ponoć działa mobilizująco ale ostatecznie jakoś olałem sprawę
:)

[...]

te lampki to IMO maja dwa problemy. Do miasta są za ostre - wiązka nie ma
odcięcia i nawet na trybie oszczędnym daja po ochach mocno a do turystyki
na jednym ogniwie 16850 to z kolei czas działania nie powala.

Data: 2018-08-14 23:40:17
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

to wady rozwiazan uniwersalnych, imho lepiej kupic cos dedykowanego np nite fightera (albo cos w ten desen) zamiast kombinowac z odcieciem jak na forum światełka -> najlepszy pomysl byl z rura od kanalizy :-)

czas dzialania to 2-5h i to jest slabo nawet na miasto

Data: 2018-08-15 20:08:54
Autor: qrt
przemek.jedrzejczak@gmail.com Wrote in message:
[...]

Ja się zgadzam. Convoye sa dobre bo są tanie i oferują doskonały
 stosunek cena/lumen. I przyjmując ich wady można z nich być
 bardzo zadowolonym - biorąc pod uwagę ile ta latarka kosztuje. Ja
 na przykład jestem :) Używam jej w parze z miejska lampka pozycyjna i generalnie służy
 tylko do  doświetlania drogi w ciemnościach. W wieczornych
 miejskich przejażdżkach się sprawdza doskonale. No ale w wypadku gdy modoway convoy kosztuje koło 200zeta to  wybór jest jakby nieco mniej oczywisty... Oczywiście mod usuwa dokuczliwe wady niektórych  egzemplarzy (np.
 Przełączanie trybów na wybojach) ale nie rozwiązuje problemów
 bardziej podstawowych...

Data: 2018-08-16 10:35:16
Autor: cytawa
qrt pisze:

te lampki to IMO maja dwa problemy. Do miasta są za ostre - wiązka nie ma
odcięcia i nawet na trybie oszczędnym daja po ochach mocno a do turystyki
na jednym ogniwie 16850 to z kolei czas działania nie powala.

Skad ta fascynacja mocnym swiatlem? Toz juz noca po sciezce nie sposob jezdzic tak inni daja po oczach. Chyba zaczne swojego zooma w rece wozic i sie odwzajemniac.

Jan Cytawa

Data: 2018-08-16 19:04:14
Autor: Jacek
W dniu 14.08.2018 o 15:20, qrt pisze:
Kiedyś kupiłem lampę od bociana - była niesprawna - niestety gość maile
które mu słałem przez allegro po prostu olewał.
Ja tam Bociana chwalę. U mnie doradził przez zakupem i to nie w tę stronę, żeby jak najwięcej kasy wyciągnąć, tylko konkretnie.
Latarki od niego to podrasowane Convoye. Mają poprawione chłodzenie, porządne styki i wyłącznik, zupełnie inny sterownik z możliwością programowania trybów.
Jacek

Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?