Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?

Data: 2020-08-12 05:32:27
Autor: mugga.import
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?
Szkoda kasy na te wynalazki

W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 14:13:42 UTC+2 użytkownik zbrochaty napisał:
http://pl.feizerlight.com/index.php

Wpadlem w sieci na taką latarkę jak w linku powyżej, a właściwie samo wyskoczyło, gdyż ostatnio poszukiwałem dobrej lampy przedniej. Co prawda na 4 duże paluszki, ale taką jest trudno dostać. Ten Feizer zaintrygował mnie zoomem optycznym... W zasadzie uzywam trybu waskiego/ strobo na wprost, w mieście gdy pochmurno lub ciemno... Ale w razie jakiegos kawalka trasy w terenie mozna by strumien rozszerzyc i przelaczyc ze strobo na staly. O ile sam sie nie bedzie zmienial przy drganiach...
CZy macie jakies opinie?
Ewentualnie jakieś inne propozycje - na 4x grube paluszki AA/R3 ?
Cena 100 - 150 zl

Data: 2020-08-13 11:00:40
Autor: Jan Cytawa
W dniu 2020-08-12 o 14:32, mugga.import@gmail.com pisze:
[...]

Ja mam cos takiego

https://tiny.pl/752wp

Najlepsza jaka mialem. Na 20 m swieci super i dlugo. Ma zoom i 2 stopnie swiecenia.

Jan Cytawa

Data: 2020-08-13 12:16:28
Autor: ąćęłńóśźż
Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?
Na 4 paluszki (R6 / AA) mam stare Magtronic i też nieco leciwą CatEye, klamotowate trochę.
Może jednak lepiej na aku?
Oczywiście i R6 i NiMh mają swoje zalety i wady (zapas baterii vs power bank, czas ładowania).
Kupiłem na eBay od Chinoli kilka lampek pod marką Vastfire.
Model CD-Y12, dwudiodowe.
Jestem bardzo zadowolony (mam chyba ze cztery), głównie z trybu strobo, który nie wygasza lampki do zera lecz mruga pomiędzy połową mocy a pełną mocą, dzięki czemu jednocześnie zwraca uwagę i da się na tym jechać.
Niestety od czasu Covid mocno podrożały, ale i tak wychodzi do stówki za parę (na jednej jeżdżę drugą ładuję, no taki "urok" lampek akumulatorowych, u nas 4-5 sztuk rotuje).
W jednej pękł uchwyt mocowania do kiery, ale widziałem te uchwyty na aledrogo po jakieś 8 zł (+ dostawa).
Najtańsze oferty trzeba było szukać nie tylko na ebay com lecz również co.uk i com.au
R3 to małe AAA.

-- -- -
Ewentualnie jakieś inne propozycje - na 4x grube paluszki AA/R3?

Data: 2021-04-23 02:42:36
Autor: darek giese
czwartek, 13 sierpnia 2020 o 12:16:31 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
> Ewentualnie jakieś inne propozycje - na 4x grube paluszki AA/R3?
ZAPOMNIJCIE O TYM SZAJSIE!!!  latarka warta max 50 zł. właśnie kupiłem dwie i umoczyłem ze 150zł. skur...y piszą że zwrot- no problem. tylko nie piszą, że musisz odesłać do BUDAPESZTU!!! KOSZT WYSYŁKI TWÓJ! parametry jak w zwykłej chińskiej a cena jak by ze złota była. cóż, dałem się nabrać na dobrze zrobioną reklamę! do tego badziewiasto zrobiona zaślepka portu ładowania.  znowu się wpakowałem kupując poza allegro. nie dajcie się zrobić w ch...!

Latarka Feizer - czy ktos ma i uzywa?