Latarka LED na Symbian lub Java

Data: 2011-05-22 09:44:51
Autor: atm
Latarka LED na Symbian lub Java
On 2011-05-21 23:13, Piotr M wrote:
Witam,

czy ktoś mógłby polecić programik na Symbian lub Java, co wykorzysta LED
aparatu, aby świecić w ciemnościach? Przyznam się, że nic nie znalazłem
:/ Dzięki.

Brightlight chodzi bez zadnego problemu na 5800

Data: 2011-05-22 10:02:23
Autor: Krasnal
Dnia Sun, 22 May 2011 09:44:51 +0200, atm napisał(a):

Brightlight chodzi bez zadnego problemu na 5800

Też polecam BrightLight, mam i używam z C6.

--
Krasnal...

Data: 2011-05-24 15:41:30
Autor: Krzysiek Z.
On 2011-05-21 23:13, Piotr M wrote:
Brightlight chodzi bez zadnego problemu na 5800

na 5530XM też bez problemu
śmiać mi się chce jak czytam takie posty o rzekomym spaleniu się diody i o wielkich trudnościach z dobraniem się do niej software'owo, heheh

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-05-24 20:28:41
Autor: atm
On 2011-05-21 23:13, Piotr M wrote:
[...]

Przeciez to grupa dyskusyjna wiec trzeba o czyms podyskutowac a nie tak
po prostu podac nazwe ;]

Latarka LED na Symbian lub Java