Latarka czo³owa - Lidl

Data: 2009-09-08 08:32:27
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl
Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

pozdrawiam

Data: 2009-09-08 09:00:14
Autor: PeJot
Latarka czo³owa - Lidl
greqq pisze:
Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

A gdzie to jest powiedziane ?

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2009-09-08 09:00:29
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl

U¿ytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h84vdu$j95$1inews.gazeta.pl...
greqq pisze:
[...]

Znalaz³em na allegro tak± sam± - z opisu aukcji.

Data: 2009-09-08 09:22:40
Autor: PeJot
Latarka czo³owa - Lidl
greqq pisze:

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.
A gdzie to jest powiedziane ?

Znalaz³em na allegro tak± sam± - z opisu aukcji.

  I uwierzy³e¶ ? :>

Tam jest stado zwyk³ych diod. Na rower to siê nie nadaje, do namiotu od biedy tak.

Data: 2009-09-08 08:47:58
Autor: Marek
Latarka czo³owa - Lidl
PeJot napisa³:

Tam jest stado zwyk³ych diod. Na rower to siê nie nadaje, do namiotu od
biedy tak.

Z ciekawo¶ci obejrza³em to sobie w sklepie. Tam jest jedna dioda. Ale
jako¶æ wykonania i ergonomia raczej nie budz± zaufania. Moim zdaniem
lepiej, jak w czo³ówce baterie s± z drugiej strony g³owy (lepszy
rozk³ad ciê¿aru). A najlepiej, szczególnie zim±, jak s± na d³ugim
kablu gdzie¶ w kieszeni.

Przy okazji: ucisk g³owy gumk± czo³ówki nie musi byæ problemem, je¶li
gumka opasuje kask, a nie czaszkê. Wystarcz± cztery haczyki z
cienkiego, sztywnego drutu lub pasków PCV (dwa po obu stronach lampki
i dwa z ty³u) albo w±skie paski z rzepem, by czo³ówka siê z kasku nie
zsuwa³a.

--
Marek

Data: 2009-09-08 09:00:39
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Latarka czo³owa - Lidl
Dnia Tue, 8 Sep 2009 08:32:27 +0200, greqq napisa³(a):

Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

Szkoda pieniêdzy. te latarynki rozlatuj± siê b³yskawicznie. No chyba, ¿e
zmienili plastik, z którego je robi±, ale w±tpiê.

--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-09-08 07:11:50
Autor: piecia aka dracorp
Latarka czo³owa - Lidl

Coś podobnego kupiłem za 9.99zł i używałem zimą w górach - sprawdziła się. Jednak już jak nie ma śniegu to za mało daje światła.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-09-08 12:45:51
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Latarka czo³owa - Lidl
Dnia Tue, 8 Sep 2009 07:11:50 +0000 (UTC), na pl.rec.rowery napisa³e¶(a¶):

Co¶ podobnego kupi³em za 9.99z³ i u¿ywa³em zim± w górach - sprawdzi³a siê. Jednak ju¿ jak nie ma ¶niegu to za ma³o daje ¶wiat³a.

A mi siê niemal od razu od³ama³ ten dzyndzel trzymaj±cy dekielek od baterii. W zasadzie do wyrzucenia.

--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-09-08 09:57:06
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl
Ta czo³ówka to taka jak w tek aukcji:

http://allegro.pl/item726078105_mocna_latarka_czolowa_1_watt_luxeon_3_bat_r3.html

A pytam siê czy warto gdy¿ ostatnio kto¶ chwali³ na grupie ró¿ne akcesoria rowerowe z Lidla.

Data: 2009-09-08 10:38:28
Autor: Dominik Mirowski
Latarka czo³owa - Lidl
greqq wyklepa³(a) :
[...]

Zg³oszone do Allegro - manipulacja s³owami kluczowymi, ale nic z tym nie zrobi±...
http://www.jan2406.republika.pl/czolowa_luxeon_44.jpg

Gdzie ty tu widzisz luxeona ?? ;)
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-09-08 10:44:03
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl

U¿ytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
greqq wyklepa³(a) :
[...]

W sumie to nawet nie wiem jak ona wygl±da:)Sugerowa³em siê opisem aukcji.
Czyli generalnie to bubel.

Data: 2009-09-08 09:52:41
Autor: Dominik Mirowski
Latarka czo³owa - Lidl
greqq wyklepa³(a) :

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED
Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

Obok luxeona to nawet nie le¿a³o na statku - tak samo te z allegro.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-09-08 10:03:04
Autor: Srututu
Latarka czo³owa - Lidl
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED
Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

Obok luxeona to nawet nie le¿a³o na statku - tak samo te z allegro.

Nie by³bym tego taki pewien. Bior±c pod uwagê popularno¶æ powerledów i ich szerokie zastosowanie w wielu urz±dzeniach (latarki, samochody, o¶wietlenie domu/zewnêtrzne itp.) to jest olbrzymie prawdopodobieñstwo, ¿e na tym samym kontenerowcu jakie¶ tam "powery" p³ynê³y.

Data: 2009-09-08 10:53:35
Autor: Wooyek
Latarka czo³owa - Lidl
Witam czy jest ona co¶ warta?

Co¶ tam jest... Mam wygl±daj±c± tak samo z Allegro i na wyprawê do piwnicy siê nadaje, ale to by by³o na tyle. Przede wszystkim jest ciê¿ka (w³a¶ciwie to 3 aku AAA w ¶rodku), a paski s³abo opinaj± moj± ma³± g³owê (jest regulacja, ale niewiele daje, bo paski s± bardzo "szmaciane") - nie le¿y stabilnie, do jakiejkolwiek aktywno¶ci fizycznej siê IMO nie nadaje. ¦wiat³o jest jako takie, ale na rower bardziej jako pozycyjne, ni¿ do porz±dnego o¶wietlania drogi.

Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

Tzn. przyczepiæ do roweru? Bez odpowiedniego mocowania jest to niez³a sztuka, ¿eby lampka nie obraca³a siê na dziurach itp. Kup lepiej jak±¶ lampkê rowerow± - tak po prostu.

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

Taaa, turbo intercooler...

Data: 2009-09-08 11:27:25
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl
A wie kto¶ jakie s± diody w telefonach SE np k750i? One dosyæ fajnie ¶wiec±.

Data: 2009-09-08 11:49:19
Autor: Jan Cytawa
Latarka czo³owa - Lidl
greqq napisa³:

Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

Do turystyki sie nadaje jak kazda czolowka. Co do jakosci swiecenia to
trudno powiedziec, jak sie nie porowna z innymi latarkami.

MZ na rower sie nie nadaje za bardzo. Ja z czolowka na glowie nie jestem
w stanie dlugo jechac, bo po prostu boli mnie glowa. Jan Cytawa

Data: 2009-09-08 11:50:34
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl

U¿ytkownik "Jan Cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h859au$cmo$1news.lublin.pl...
[...]

Przerobie j± na uchwyt na kierownice.

Data: 2009-09-08 12:45:38
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Latarka czo³owa - Lidl
Dnia Tue, 8 Sep 2009 11:50:34 +0200, greqq napisa³(a):

[...]

Jest taka wersja, ale nie warto. Od wstrz±sów odpada reflektor ;D
--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-09-08 20:24:37
Autor: Ryszard Mikke
Latarka czo³owa - Lidl
greqq <wrekin@o2.pl> napisa³(a):

> [...]
>
> MZ na rower sie nie nadaje za bardzo. Ja z czolowka na glowie nie jestem
> w stanie dlugo jechac, bo po prostu boli mnie glowa.

Alepoco?

S± na allegro takie same z uchwytem na kierownicê...

rmikke

Data: 2009-09-08 14:26:39
Autor: Jan Srzednicki
Latarka czołowa - Lidl
On 2009-09-08, Jan Cytawa wrote:
greqq napisał:

Witam czy jest ona coÅ› warta?
Chciałem ją dać jako oświetlenie roweru.

[...]

Niektóre (np. Petzla) czołówki z pewną dozą sprytu da się zamontować na
kask.

Data: 2009-09-08 22:06:50
Autor: stefandora
Latarka czo³owa - Lidl
On 2009-09-08, Jan Cytawa wrote:
greqq napisa³:

[...]

Niektóre (np. Petzla) czo³ówki z pewn± doz± sprytu da siê zamontowaæ na
kask.

A ja nie mocujê do kasku, bo go nie noszê :) ale potwierdzam, da siê. Poza tym, mam czo³ówkê pecla i ¶wieci ca³kiem nie¼le. Z reszt± korzystam   z s³abszego strumienia, bo maksymalny przy pe³nych baeriach jest za mocny i ju¿ kilku kierowców zwrócilo mi uwagê.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-08 20:14:22
Autor: Ryszard Mikke
Latarka czo³owa - Lidl
greqq <wrekin@o2.pl> napisa³(a):
Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

Od dwóch lat le¿± taki na bazarach.

¦wieci ca³kiem porz±dnie, tylko krótko.