Latarka czo³owa - Lidl

Data: 2009-09-08 09:00:39
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Latarka czo³owa - Lidl
Dnia Tue, 8 Sep 2009 08:32:27 +0200, greqq napisa³(a):

Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf//pages/c.o.20090907.p.Latarka_czolowa_Power_LED

Czo³ówka jest na LUXEON 1 Watt.

Szkoda pieniêdzy. te latarynki rozlatuj± siê b³yskawicznie. No chyba, ¿e
zmienili plastik, z którego je robi±, ale w±tpiê.

--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-09-08 07:11:50
Autor: piecia aka dracorp
Latarka czo³owa - Lidl

Coś podobnego kupiłem za 9.99zł i używałem zimą w górach - sprawdziła się. Jednak już jak nie ma śniegu to za mało daje światła.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-09-08 12:45:51
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Latarka czo³owa - Lidl
Dnia Tue, 8 Sep 2009 07:11:50 +0000 (UTC), na pl.rec.rowery napisa³e¶(a¶):

Co¶ podobnego kupi³em za 9.99z³ i u¿ywa³em zim± w górach - sprawdzi³a siê. Jednak ju¿ jak nie ma ¶niegu to za ma³o daje ¶wiat³a.

A mi siê niemal od razu od³ama³ ten dzyndzel trzymaj±cy dekielek od baterii. W zasadzie do wyrzucenia.

--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-09-08 09:57:06
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl
Ta czo³ówka to taka jak w tek aukcji:

http://allegro.pl/item726078105_mocna_latarka_czolowa_1_watt_luxeon_3_bat_r3.html

A pytam siê czy warto gdy¿ ostatnio kto¶ chwali³ na grupie ró¿ne akcesoria rowerowe z Lidla.

Data: 2009-09-08 10:38:28
Autor: Dominik Mirowski
Latarka czo³owa - Lidl
greqq wyklepa³(a) :
[...]

Zg³oszone do Allegro - manipulacja s³owami kluczowymi, ale nic z tym nie zrobi±...
http://www.jan2406.republika.pl/czolowa_luxeon_44.jpg

Gdzie ty tu widzisz luxeona ?? ;)
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-09-08 10:44:03
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl

U¿ytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
greqq wyklepa³(a) :
[...]

W sumie to nawet nie wiem jak ona wygl±da:)Sugerowa³em siê opisem aukcji.
Czyli generalnie to bubel.

Latarka czo³owa - Lidl