Latarka czo³owa - Lidl

Data: 2009-09-08 11:49:19
Autor: Jan Cytawa
Latarka czo³owa - Lidl
greqq napisa³:

Witam czy jest ona co¶ warta?
Chcia³em j± daæ jako o¶wietlenie roweru.

Do turystyki sie nadaje jak kazda czolowka. Co do jakosci swiecenia to
trudno powiedziec, jak sie nie porowna z innymi latarkami.

MZ na rower sie nie nadaje za bardzo. Ja z czolowka na glowie nie jestem
w stanie dlugo jechac, bo po prostu boli mnie glowa. Jan Cytawa

Data: 2009-09-08 11:50:34
Autor: greqq
Latarka czo³owa - Lidl

U¿ytkownik "Jan Cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h859au$cmo$1news.lublin.pl...
[...]

Przerobie j± na uchwyt na kierownice.

Data: 2009-09-08 12:45:38
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Latarka czo³owa - Lidl
Dnia Tue, 8 Sep 2009 11:50:34 +0200, greqq napisa³(a):

[...]

Jest taka wersja, ale nie warto. Od wstrz±sów odpada reflektor ;D
--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-09-08 20:24:37
Autor: Ryszard Mikke
Latarka czo³owa - Lidl
greqq <wrekin@o2.pl> napisa³(a):

> [...]
>
> MZ na rower sie nie nadaje za bardzo. Ja z czolowka na glowie nie jestem
> w stanie dlugo jechac, bo po prostu boli mnie glowa.

Alepoco?

S± na allegro takie same z uchwytem na kierownicê...

rmikke

Data: 2009-09-08 14:26:39
Autor: Jan Srzednicki
Latarka czołowa - Lidl
On 2009-09-08, Jan Cytawa wrote:
greqq napisał:

Witam czy jest ona coÅ› warta?
Chciałem ją dać jako oświetlenie roweru.

[...]

Niektóre (np. Petzla) czołówki z pewną dozą sprytu da się zamontować na
kask.

Data: 2009-09-08 22:06:50
Autor: stefandora
Latarka czo³owa - Lidl
On 2009-09-08, Jan Cytawa wrote:
greqq napisa³:

[...]

Niektóre (np. Petzla) czo³ówki z pewn± doz± sprytu da siê zamontowaæ na
kask.

A ja nie mocujê do kasku, bo go nie noszê :) ale potwierdzam, da siê. Poza tym, mam czo³ówkê pecla i ¶wieci ca³kiem nie¼le. Z reszt± korzystam   z s³abszego strumienia, bo maksymalny przy pe³nych baeriach jest za mocny i ju¿ kilku kierowców zwrócilo mi uwagê.

--
Dorota,
Szprota.

Latarka czo³owa - Lidl