Latarka lako lampa przednia

Data: 2013-02-28 08:52:37
Autor: cytawa
Latarka lako lampa przednia
Jacek pisze:

Widziałem gościa, który miał na kierownicy przymocowaną latarkę diodową,
którą mógł odpiąć i używać potem jako latarki ręcznej.
Uchwyt pozostawał na kierownicy, a odpinało się jednym ruchem.
Nie wpadłem na pomysł, żeby go przepytać o markę tego ustrojstwa i gdzie
kupić. Świeciło całkiem ładnie.
Czy ktoś mi doradzi, co to jest i gdzie kupić?

Ja uzywam czegos takiego od kilku lat z powodzeniem:

http://serwisy.umcs.lublin.pl/cytawa/zdjecia/uchwyt%20latarki1.jpg
http://serwisy.umcs.lublin.pl/cytawa/zdjecia/uchwyt%20latarki2.jpg

Uchwyt to 2 skrecone uchwyty do rur. Bardzo latwo sie montuje zarowno do samej kierownicy jak i do wspornika. Sa uchwyty do roznych srednic.
W moim przypadku sa to uchwyty 20-22mm kupione za 2 zl.

Jan Cytawa

Latarka lako lampa przednia