Latarka na rower

Data: 2009-05-30 11:24:28
Autor: wilu
Latarka na rower
Witam.

Czy ktoś z Was używa do jazdy nocnej latarki na diodzie  Cree lub SSC - P7?
Jeżdze przeważnie w nocy i poza miastem. Mam dylemat i nie wiem co wybrać.
Sigma Pava
 http://www.allegro.pl/item641291395_sigma_lampa_pava_ladowarka_i_akku_2009_xtrabike.htmlczy możehttp://www.allegro.pl/item640808361_latarka_led_aurora_ak_p7_900_lumenow.htmlMoże ktoś pomoże. Dzieki pozdrawiam.wilu1

Data: 2009-05-30 03:58:33
Autor: prozac.pl
Latarka na rower

Czy ktoś z Was używa do jazdy nocnej latarki na diodzie  Cree lub SSC - P7?

Nawet dwóch ;)
Przy jednej światła jest już wystarczająco. Dodatkowa sztuka raczej
dla przekory niż z potrzeby. Trzeba uważać, żeby nie oślepiać
kierowców jadących z naprzeciwka, bo naprawdę jest czym oślepić.
Zazwyczaj przejście w tryb LOW załatwia sprawe. Na nocną trase za
miastem jak dla mnie super zestaw. Do tego Smart SuperFlash na tył i
jest bezpieczniej niż w dzień. Myślę tylko o dorobieniu jakiejś
nakładki z półprzepuszczalnego tworzywa, żeby to co daje teraz
kierowcom po oczach skierować pod przednie koło.
Zdjęcia zestawu:
http://img505.imageshack.us/img505/9209/p5305530.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/9503/p5305523.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/1685/p5305526.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/6870/p5305527.jpg
http://img505.imageshack.us/img505/1097/p5305528.jpg
Jeśli będzie zainteresowanie mogę zrobić więcej testowych zdjęć.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-05-30 13:43:30
Autor: wilu
Latarka na rower
Dzieki za info.
Mam jeszcze pytanka.Ja potrzebuje jednej. Którą bardziej polecasz na diodzie cree czy p7. Czy światło jest skupione w jednym punkcie czy oświetla np. połowe jezdni. Na ile wystarczają baterie. Czy firma ma znaczenie? (Aurora czy MTB).

Ten modelik to dobry wybór?
http://www.allegro.pl/item640808361_latarka_led_aurora_ak_p7_900_lumenow.html

a może polecisz coś innego.

sory że męcze ale nie chce wydać niepotrzebnie paru stów.

pozdrawiam
wilu1

Data: 2009-05-30 05:57:27
Autor: prozac.pl
Latarka na rower

Dzieki za info.
Mam jeszcze pytanka.

Z tych dwóch które podałem, gdybym miał coś wybrać, to chyba Aurorę na
Cree. Ma trochę lepiej rozłożony strumień światła. Szerszy zewnętrzny
pierścień. Centralny spot wycelować wystarczy na jakieś 7-10 metrów
przed rowerem, a zewnętrzny pierścień ładnie doświetli pas ruchu i
pobocze. Aurora jest też chyba trochę jaśniejsza, a sama dioda ma
lepsze opinie. Niestety jest trochę droższa i jakość wykonania nie
jest najlepsza - miałem już problemy z włącznikiem i z uszczelkami.
Przy MTE na wykonanie nie mogę narzekać. Czasu działania nie
sprawdzałem, godzina dwie da się jeździć (jeśli nie używać non-stop
trybu HIGH). Oczywiście do kompletu potrzebna będzie ładowarka i dwa
akumulatory 18650 (jeden naładowany zawsze w pogotowiu). Ja bym kupił
bezpośrednio z dealextreme. Masz wtedy darmową wysyłke i sporo taniej
niż na allegro.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-05-30 15:29:51
Autor: wilu
Latarka na rower
Ja bym kupił
bezpośrednio z dealextreme. Masz wtedy darmową wysyłke i >sporo taniej
niż na allegro.

Masz jakieś doświadczenie z DX? Ile sie czeka na przesyłkę, czy można karta kredytową zapłacić? A co z cłem?

jezeli mozesz wyslij mi twój numer gg.

Data: 2009-05-30 08:41:46
Autor: rzymo
Latarka na rower
On 30 Maj, 15:29, "wilu" <cra...@rz.onet.pl> wrote:
Ile sie czeka na przesyłkę
Jak mają na stanie to zazwyczaj 1-2 tygodnie, czasem dochodzi i po 5
dniach.

czy można karta kredytową zapłacić?
PayPal

A co z cłem?
Przy drobnych zamówieniach szansa zerowa. Ostatnio dostałem dwie
przesyłki po ~65$ i US nic ode mnie nie chciał ;)

Jak możesz wydać więcej i potrzebujesz mocnego światła:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149 ;) (aku i ładowarka w
zestawie, do latarek zazwyczaj trzeba dokupić)

Data: 2009-05-30 18:12:54
Autor: wilu
Latarka na rower
Dobra to zapytam jeszcze co Ty byś wybrał do 40 dolarów na DX.

Data: 2009-05-30 13:17:29
Autor: rzymo
Latarka na rower
On 30 Maj, 18:12, "wilu" <cra...@rz.onet.pl> wrote:
Dobra to zapytam jeszcze co Ty byś wybrał do 40 dolarów na DX.

Ja - nic ;)  Latarki mi po prostu nie pasują. Gdybym miał wybierać to
wziąłbym coś na MC-E: http://www.dealextreme.com/products.dx/category..925
..
Dla mnie ideałem jest mała głowica, ze 3 tryby (np. 2A/1A/0.2A) i aku
osobno na ramie/mostku/w bidonie, dla uzyskania sensownego czasu
działania. Ideałem ideałów byłaby mała lampka o kilku cm długości,
kilku cm średnicy i mini reaktorkiem atomowym dla uzyskania
miesięcznego czasu działania na high :)

Data: 2009-05-30 18:50:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Latarka na rower

[...]

Chętnie dołączyłbym się z zakupami do kogoś.

zyga

Data: 2009-06-01 12:43:46
Autor: scooby
Latarka na rower
wilu pisze:
Witam.

Czy ktoś z Was używa do jazdy nocnej latarki na diodzie  Cree lub SSC - P7?
Jeżdze przeważnie w nocy i poza miastem. Mam dylemat i nie wiem co wybrać.

z cyklu "swoje gniazdko ... wazelinują":
bocialarkę sobie kup ;)
na miasto daje radę w 120%; w terenie - przydała by się druga (albo ja jestem już taki ślepy ...)

pzdr, scby

Latarka na rower