Latarki LED [market] - długie

Data: 2009-11-18 22:41:08
Autor: Lot
Latarki LED [market] - długie
A nie możesz upublicznić fotek i ceny tego cuda?
Chyba że to "marketing szeptany"... to przepraszam.

Lot

Data: 2009-11-18 22:27:35
Autor: jakub debowski
Latarki LED [market] - długie
Lot <Lot> napisał(a):
A nie możesz upublicznić fotek i ceny tego cuda?
Chyba że to "marketing szeptany"... to przepraszam.

Lot

Szeptany czy nie, zycie zweryfikuje co to za sprzet ;)

Poprosze o przeslanie opisu, zdjec itd. A swiatelko mam nadzieje potestowac w
ostatnia niedziele tego mies. na Zakrzowku, dzieki uprzejmosci "wybranca" juz
testujacego to swiatlo. Pozdrawiam

Data: 2009-11-19 08:34:40
Autor: Lot
Latarki LED [market] - długie
On 2009-11-18 23:27:35 +0100, "jakub debowski" <jakubd.SKASUJ@gazeta.pl> said:

Szeptany czy nie, zycie zweryfikuje co to za sprzet ;)

Naturalnie,

 A swiatelko mam nadzieje potestowac w
ostatnia niedziele tego mies. na Zakrzowku, dzieki uprzejmosci "wybranca" juz
testujacego to swiatlo.

Najważniejsze to nie stawać na drodze do niczyjego szczęścia a wszelkiej maści pomazańców traktować z należnym im szacunkiem.

Lot.

Data: 2009-11-19 10:27:58
Autor: qlphon
Latarki LED [market] - długie
A swiatelko mam nadzieje potestowac w
ostatnia niedziele tego mies. na Zakrzowku,

wiadomość z ostatniej chwili:
jest duża szansa, że w ostatnią niedzielę listopada na Zakrzówku,
będą do zobaczenia i przetestowania
obie wersje latarek masterLED (standardowa i hi-power)

o  szczegółach będę informować na bieżąco, jak tylko się czegoś dowiem

zapraszam!

Data: 2009-11-19 10:12:41
Autor: qlphon
Latarki LED [market] - długie
A nie możesz upublicznić fotek i ceny tego cuda?
Chyba że to "marketing szeptany"... to przepraszam.

a pisałem, że strona w budowie...
udostepniam materiały każdemu zaintersowanemu, nawet konkurencji i sceptykom.
jeśli w jakikolwiek sposób zdradzisz mi swoją emalię to Ci wyślę też

;-)

Latarki LED [market] - długie