Latitude D430

Data: 2009-05-23 09:50:53
Autor: Klaudia
Latitude D430
Mam zamiar kupić laptopa 12"" bez napędu DVD i ostatnio wpadły mi w oko na allegro sprzęty DELLA takie jak ten:
http://www.allegro.pl/item642193222_dell_d430_z_modemem_hsdpa_jak_nowy.html

Plusy: zewn. DVD, matryca matowa, 1280x800, lekki, zgrabny Latitude, 1.3kg
Minusy: dysk tylko 60-80GB, procesor: C2D 1-1.2 GHz,...
W ogóle podobają mi się te DELLe D430, ale pytanie dla znawców, czy te lapki nie są już przestarzałe i za słabe? Użycie: prezentacje, zdjęcia, internet, skype, poczta, word, excel. Pozdrowionka

Data: 2009-05-23 07:48:38
Autor: Szymon von Ulezalka
Latitude D430
On May 23, 8:50 am, "Klaudia" <minimaxiWYTNI...@op.pl> wrote:
[...]

przestarzale to sa jakies lapki typu penitum badz pentium with mmx.
ten, do ktorego linka podalas - jest calkiem dobrym sprzetem.
osobiscie bym tylko baterie wymienil - znaczy sie, dal 9cio komorowa
badz wieksza (jesli jest mozliwe) - bo taki sprzet az sie prosi by go
nosic ze soba. sprzet fakt, moze byc za slaby jesli planujesz edycje
3d badz tworzenie filmow na nim- co jednak byloby, imo, glupota. do
zastosowan typowych (tych co wymienilas) sprzet ten sie nadaje
swietnie (chociaz, swoja droga- grzebanie w excelu byloby wygodniejsze
na 15" laptopie- badz na stacjonarnym). jako 2i komputer, uzupelnienie
stacjonarnego, nadaje sie swietnie.

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-05-23 19:34:32
Autor: Klaudia
Latitude D430
> [...]

swietnie (chociaz, swoja droga- grzebanie w excelu byloby wygodniejsze
na 15" laptopie- badz na stacjonarnym). jako 2i komputer, uzupelnienie

Wielkie dzięki! Mam jednak pytanie co do procesorów, bo w tych laptopach spotykam:
1). CORE 2 DUO U7500 ( 2 x 1.06 GHZ)
2). Core 2 Duo ULV U7600 (1.2 GHz/1MB/533MHz) Rozumiem, że to starsze typy, ale ponoć oszczędne :) Poproszę jeszcze Kogoś z
Was o komentarz co do tych 2 procesorów, bo takie widuję w D430. Pozdrowionka

Data: 2009-05-23 21:34:58
Autor: Czeresniak
Latitude D430
[...]

Mogę powiedzieć, że to jest to ten sam procesor pod względem architektury tzn a różnią się tylko częstotliwością taktowania.
ULV U7500 1,06GHz/2MB/533MHz
ULV U7600 1,2GHz/2MB/533MHz
Jeśli laptop z tym drugim jest nie droższy niż 150zł to możesz wziąć ten drugi bo z nim laptop będzie nieznacznie szybszy, jednak do opisanych przez Ciebie zastosowań wystarczy mocy obliczeniowej nawet temu pierwszemu.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2009-05-25 09:12:08
Autor: Michal AKA Miki
Latitude D430

Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisał w wiadomości news:8427bb28-e1b4-4244-919b-e29a62487bb7t11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Tylko trzeba pamietac, ze wieksza bateria jest tez wieksza gabarytowo - wystaje przed laptopa jakies 2 cm...
U nas nie wszystkim to odpowiadalo :)

Pozdrawiam
Michal

Latitude D430