Latki

Data: 2011-09-22 15:52:08
Autor: 2late
Latki
Skonczyl mi sie zapas latek do detek i bylem dzis kupic paczke.
Kupilem te tradycyjne, czarno-pomaranczowe ale zauwazylem ze sa jakies nowe, samo przylepne, kwadratowe, takie od razu z klejem i jeszcze jakies. Probowal ktos cos takiego, daje to rade czy to tylko taki marketingowy chwyt dla leniwych?

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-09-22 15:54:49
Autor: whitey
Latki
On 22/09/11 15:52, 2late wrote:
[...]

mam parktoola, sa super. juz trzecia paczke uzywam. jezdze na szosie

--
whitey

Data: 2011-09-22 16:59:13
Autor: Fabian
Latki
On 22.09.2011 16:52, 2late wrote:
[...]

Polecam Park Tool GP-2. Nie są to jak inne (np authora) "dojazdówki". Przynajmniej na to wygląda, bo jedną mam naklejoną już dłuższy czas i nic złego się nie dzieje. Ciśnienie ~8 atm.

Fabian.

Data: 2011-09-22 16:06:20
Autor: 2late
Latki
On 22/09/2011 3:59 PM, Fabian wrote:

[...]

Co prawda juz kupilem ale dobrze wiedziec na przyszlosc. Widzialem jakies niebieskie pudelko z napisem GP-2. To te od razu z klejem ktorego nie mozna dotykac lapami? Tak bylo napisane na pudelku. :)

Data: 2011-09-22 18:58:32
Autor: BoDro
Latki
W dniu 2011-09-22 17:06, 2late pisze:

Co prawda juz kupilem ale dobrze wiedziec na przyszlosc. Widzialem
jakies niebieskie pudelko z napisem GP-2. To te od razu z klejem ktorego
nie mozna dotykac lapami? Tak bylo napisane na pudelku. :)

Jakość samoprzylepnych to raczej totolotek... Mam łatki BBB i to jest dziadostwo. Pierwsza zaczęła puszczać po kilku dniach. Druga wytrzymała może ze dwa tygodnie. Więcej nie kleiłem - zostawię je na sytuację krytyczną, kiedy czas trzymania będzie drugorzędny :-). Wcześniej miałem łatki samoprzylepne - nie pamiętam firmy - które po kilku latach nadal znakomicie trzymały się dętki.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-09-23 10:00:39
Autor: Alfer_z_pracy
Latki
Fabian napisał:
Polecam Park Tool GP-2.

W zasadzie też polecam choć ostatnio się na nich przejechałem (a raczej nie przejechałem, bo powietrze uszło). Prawdopodobnie po prostu się zestarzały, choć kupowałem je na początku tego roku. 3 razy naklejałem, 3 razy puściły nastepnego dnia. Kupiłem nową paczuszkę i te już zadziałały od razu jak trzeba.

Czyli: samoprzylepne ParkToola trzymają dobrze, są wygodniejsze w obsłudze od tradycyjnych z oddzielnym klejem. Ale muszą być "świeże". Chociaż w sumie z tradycyjnymi jest podobnie, po roku klej w tubce zamienia się w nieklej więc i tak trzeba trzymać rękę na pulsie żeby nie dać się zaskoczyć gdzieś w terenie z nieklejącymi łatkami :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-09-23 01:06:06
Autor: Niewe
Latki

Jeśli kwadratowe to może chodzić o Topeak.
Malutkie kwadratowe pudełeczko, z czarnym kartonikiem?

Jak dla mnie te łatki są genialne. Zużyłem już całe pudełko i jeszcze
żądna nie puściła.

Data: 2011-09-26 09:42:06
Autor: cytawa
Latki
Alfer_z_pracy pisze:

[...]

kiedys przebilem detke i nie mialem pod reka zadnej latki. Jedynie plasterek na rany zrobiony nie z tkaniny tylko z jednolitej folii.
Chcialem tylko dojechac do sklepu z detka. Jezdzilem dobrze ponad tydzien. W koncu zaczelo przepuszczac.

Jan Cytawa

Data: 2011-09-22 19:17:15
Autor: mbut
Latki
W dniu 11-09-22 16:52, 2late pisze:
[...]

Pozdrawiam
Próbowałem używać tych samoprzylepnych........kompletna lipa, puszczają po paru dniach

Data: 2011-09-22 23:39:57
Autor: Fabian
Latki
On 22.09.2011 19:17, mbut wrote:
[...]

Tych, tzn. których?

Fabian.

Data: 2011-09-23 14:23:51
Autor: mbut
Latki
W dniu 11-09-22 23:39, Fabian pisze:
On 22.09.2011 19:17, mbut wrote:
[...]

To są takie czerwone owalne a typu ich nie znam, bo kupowałem na sztuki bez opakowania, dlatego nie wiem co to za jedne:)

Data: 2011-09-23 09:45:22
Autor: whitey
Latki
On 22/09/11 18:17, mbut wrote:

Próbowałem używać tych samoprzylepnych........kompletna lipa, puszczają

Ja uzywalem tamtych samoprzylepnych i sa zajebiste, chociaz moi znajomi
uzywali owych i mieli mieszane uczucia. Jak widac nalezy uwazac na to co
sie kupuje.

--
whitey

Data: 2011-09-23 06:08:06
Autor: piecia aka dracorp
Latki
Dnia Thu, 22 Sep 2011 15:52:08 +0100, 2late napisał(a):

[...]

Ja próbowałem tych drugich. Są dobre.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-23 17:57:40
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Latki
Ja próbowałem tych drugich. Są dobre.

Ja tych pierwszych* i w góralu trzymają się. Z czasem tak jakby "zlały" się z dętką. Jednakże w szosówce (wąska dętka) nie chcą mi się przykleic, gdyż boki łatki się odklejają od dętki, gdyz jest ona bardzo wąska.

Drugich* nie próbowałem.

Teraz kupiłem te trzecie*, na spróbowanie, no ale jeszcze nie złapałem gumy, więc nie wiem czy dobre.

________

* - pierwsze: parktool
* - drugie: czyli które?
* - trzecie: zefal z decathlonu