Data: 2019-05-13 10:35:20 | |
Autor: Ignac | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
Zapomnij o takich, nie ma nawet niskociśnieniowych.Nowa dętka do opony z wkładką antyprzebiciową.
|
|
Data: 2019-05-13 19:44:04 | |
Autor: PeJot | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
W dniu 2019-05-13 o 19:35, Ignac pisze:
Zapomnij o takich, nie ma nawet niskociśnieniowych.Nowa dętka do opony z wkładką antyprzebiciową. Na snejki to też działa ? -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2019-05-13 14:13:27 | |
Autor: Ignac | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
Jak się nie chce parę razy machnąć pompką przed wyjazdem...to na lenistwo łatek nie ma na pewno?
|
|
Data: 2019-05-14 07:48:50 | |
Autor: Ĺ | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
Twierdzisz, że nie ma skutecznych łatek do dętek, czy czegoś nie rozumiem (lub nie rozumieją moje łatki - choć oczywiście wolę nową dętkę gdybym miał wybór)?
-- -- - nie ma nawet niskociśnieniowych. |
|
Data: 2019-05-13 23:53:32 | |
Autor: Ignac | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu. Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm. Ponadto są dętki o grubości 3,6mm-25pln,używa ktoś? Zamierzam kupić. Należy uczynić wszystko, aby kapci nie łapać, a nie likwidować ich skutki!
|
|
Data: 2019-05-14 16:39:51 | |
Autor: PeJot | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
W dniu 2019-05-14 o 08:53, Ignac pisze:
Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu. 100% racja. Zwyczajnie puszczają w najmniej spodziewanym momencie. A po jakimś czasie wyglądają jak pogryzione przez szczury. Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm. Trochę przesada. Przy 7 barach w oponie 24x559 używam taśm Geax ( takich szmacianych ) i jest całkiem poprawnie, natomiast taśmy Shwalbe, niby na 10 bar ( niebieskie tworzywo sztuczne ) wyginają się do wnętrza otworów w feldze. BTW: ciekawe jak to wygląda w środku, pod ciśnieniem roboczym. Teraz jeszcze kupiłem szmaciane taśmy + dętki Continentala, zobaczymy. Ogólnie chyba przyjmę zasadę, że dętka ląduje w koszu po pierwszej łatce. Takie uroki opon 1"; 2ga sprawa że wypadało by jednak trzymać się szosy, a nie śmigać *także* po polnych drogach :) -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2019-05-14 08:18:05 | |
Autor: Ignac | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
W dniu wtorek, 14 maja 2019 16:39:49 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2019-05-14 o 08:53, Ignac pisze:Dokładnie Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm.Są wyciśnięte dołki na otworach obręczy. Teraz jeszcze kupiłem szmaciane taśmy + dętki Continentala, zobaczymy. Ogólnie chyba przyjmę zasadę, że dętka ląduje w koszu po pierwszej łatce. Takie uroki opon 1"; 2ga sprawa że wypadało by jednak trzymać się szosy, a nie śmigać *także* po polnych drogach :)Szutra nie unikniesz, bo trafisz na roboty drogowe, przykładowo. Te klejone taśmy działają świetnie, że nawet nie wożę zapasowej dętki i pompki. Kupuję oponę Continental z wkładką 28x700 plus zwykłą dętkę-razem 60zł i mam święty spokój, do następnej wymiany opon. To są całe koszty które ponoszę, na jedno koło. |
|
Data: 2019-05-14 19:24:47 | |
Autor: PeJot | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
W dniu 2019-05-14 o 17:18, Ignac pisze:
BTW: ciekawe jak to wygląda w środku, pod ciśnieniem roboczym.Są wyciśnięte dołki na otworach obręczy. Tylko pytanie jak głębokie i na ile to szkodzi dętce, szczególnie przy skokach ciśnienia wywołanych ugięciem na przeszkodzie. -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2019-05-15 00:17:39 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Łatki wysokociśnieniowe | |
ja przycebulilem i przelozylem detke z waskiej/niskiej kendy quick do balona schwalbe allmotion i po jednym sezonie po obu stronach wentyla _|_W_|_ zrobily sie wyboczenia i guma puscila, w latki bawie sie tylko na przednim kole (bo mam zapas) ale w tej sytuacji wydaje sie to bezcelowe, nowa detka pod rozmiar i spokojnie mozna nabic 4 bary
|
|
Data: 2019-05-29 02:37:20 | |
Autor: coaster | |
Ĺatki wysokociĹnieniowe | |
Ignac wrote:
Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu. Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm. Ponadto są dętki o grubości 3,6mm-25pln,używa ktoś? Zamierzam kupić. Należy uczynić wszystko, aby kapci nie łapać, a nie likwidować ich skutki!Ignac - "te z pomaranczowa obwodka" to bardzo nieprecyzyjne okreslenie. Wszystkie "moje" "z pomaranczowa obwodka" wytrzymaly probe czasu. Nie paprze klejem opaski, detki kupuje w Decathlonie. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Don't try any other colors, red's the only one that works." - Sheldon Brown, 1944-2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |