Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Łatki wysokociśnieniowe

Łatki wysokociśnieniowe

Data: 2019-05-13 10:35:20
Autor: Ignac
Łatki wysokociśnieniowe
Zapomnij o takich, nie ma nawet niskociśnieniowych.Nowa dętka do opony z wkładką antyprzebiciową.

Data: 2019-05-13 19:44:04
Autor: PeJot
Łatki wysokociśnieniowe
W dniu 2019-05-13 o 19:35, Ignac pisze:
Zapomnij o takich, nie ma nawet niskociśnieniowych.Nowa dętka do opony z wkładką antyprzebiciową.

Na snejki to też działa ?


--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na œwiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-05-13 14:13:27
Autor: Ignac
Łatki wysokociśnieniowe
Jak się nie chce parę razy machnąć pompką przed wyjazdem...to na lenistwo łatek nie ma na pewno?

Data: 2019-05-14 07:48:50
Autor: ń
Łatki wysokociśnieniowe
Twierdzisz, że nie ma skutecznych łatek do dętek, czy czegoś nie rozumiem (lub nie rozumieją moje łatki - choć oczywiście wolę nową dętkę gdybym  miał wybór)?


-- -- -
nie ma nawet niskociśnieniowych.

Data: 2019-05-13 23:53:32
Autor: Ignac
Łatki wysokociśnieniowe
Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu. Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie  butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja  przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm. Ponadto są dętki o grubości 3,6mm-25pln,używa ktoś? Zamierzam kupić. Należy uczynić wszystko, aby kapci nie łapać, a nie likwidować ich skutki!

Data: 2019-05-14 16:39:51
Autor: PeJot
Łatki wysokociśnieniowe
W dniu 2019-05-14 o 08:53, Ignac pisze:
Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu.

100% racja. Zwyczajnie puszczają w najmniej spodziewanym momencie. A po jakimś czasie wyglądają jak pogryzione przez szczury.

Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie  butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja  przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm.

Trochę przesada. Przy 7 barach w oponie 24x559 używam taśm Geax ( takich szmacianych ) i jest całkiem poprawnie, natomiast taśmy Shwalbe, niby na 10 bar ( niebieskie tworzywo sztuczne ) wyginają się do wnętrza otworów w feldze. BTW: ciekawe jak to wygląda w środku, pod ciśnieniem roboczym. Teraz jeszcze kupiłem szmaciane taśmy + dętki Continentala, zobaczymy. Ogólnie chyba przyjmę zasadę, że dętka ląduje w koszu po pierwszej łatce. Takie uroki opon 1"; 2ga sprawa że wypadało by jednak trzymać się   szosy, a nie śmigać *także* po polnych drogach :)

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na œwiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-05-14 08:18:05
Autor: Ignac
Łatki wysokociśnieniowe
W dniu wtorek, 14 maja 2019 16:39:49 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2019-05-14 o 08:53, Ignac pisze:
> Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu. 100% racja. Zwyczajnie puszczają w najmniej spodziewanym momencie. A po jakimś czasie wyglądają jak pogryzione przez szczury.
Dokładnie
Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie  butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja  przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm.

Trochę przesada. Przy 7 barach w oponie 24x559 używam taśm Geax ( takich szmacianych ) i jest całkiem poprawnie, natomiast taśmy Shwalbe, niby na 10 bar ( niebieskie tworzywo sztuczne ) wyginają się do wnętrza otworów w feldze. BTW: ciekawe jak to wygląda w środku, pod ciśnieniem roboczym.
Są wyciśnięte dołki na otworach obręczy.
Teraz jeszcze kupiłem szmaciane taśmy + dętki Continentala, zobaczymy. Ogólnie chyba przyjmę zasadę, że dętka ląduje w koszu po pierwszej łatce. Takie uroki opon 1"; 2ga sprawa że wypadało by jednak trzymać się   szosy, a nie śmigać *także* po polnych drogach :)
Szutra nie unikniesz, bo trafisz na roboty drogowe, przykładowo.
Te klejone taśmy działają świetnie, że nawet nie wożę zapasowej dętki i pompki.
Kupuję oponę Continental z wkładką 28x700 plus zwykłą dętkę-razem 60zł i mam
święty spokój, do następnej wymiany opon. To są całe koszty które ponoszę, na jedno koło.

Data: 2019-05-14 19:24:47
Autor: PeJot
Łatki wysokociśnieniowe
W dniu 2019-05-14 o 17:18, Ignac pisze:
BTW: ciekawe jak to wygląda w środku, pod ciśnieniem roboczym.
Są wyciśnięte dołki na otworach obręczy.

Tylko pytanie jak głębokie i na ile to szkodzi dętce, szczególnie przy skokach ciśnienia wywołanych ugięciem na przeszkodzie.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na œwiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-05-15 00:17:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Łatki wysokociśnieniowe
ja przycebulilem i przelozylem detke z waskiej/niskiej kendy quick do balona schwalbe allmotion i po jednym sezonie po obu stronach wentyla _|_W_|_ zrobily sie wyboczenia i guma puscila, w latki bawie sie tylko na przednim kole (bo mam zapas) ale w tej sytuacji wydaje sie to bezcelowe, nowa detka pod rozmiar i spokojnie mozna nabic 4 bary

Data: 2019-05-29 02:37:20
Autor: coaster
Łatki wysokociśnieniowe
Ignac wrote:
Nie ma, te z pomarańczą obwódką to szajs,też nie wytrzymują próby czasu. Natomiast,bardzo ważne jest przyklejenie  butaprenem taśmy zasłaniającej otwory.Ja  przyklejam nawet dwie takie taśmy przy 7atm. Ponadto są dętki o grubości 3,6mm-25pln,używa ktoś? Zamierzam kupić. Należy uczynić wszystko, aby kapci nie łapać, a nie likwidować ich skutki!
Ignac - "te z pomaranczowa obwodka" to bardzo nieprecyzyjne okreslenie. Wszystkie "moje" "z pomaranczowa obwodka" wytrzymaly probe czasu. Nie paprze klejem opaski, detki kupuje w Decathlonie.

--

PoZdR


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


"Don't try any other colors, red's the only one that works."


- Sheldon Brown, 1944-2008


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Łatki wysokociśnieniowe

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona