Łatki wysokoci¶nieniowe

Data: 2019-05-14 18:36:23
Autor: qrt
Łatki wysokoci¶nieniowe
PeJot <PeJot@slepy.adre.nigdzie.pl> Wrote in message:
Czołem.Macie jakie¶ sprawdzone *łatki* na dętki wysokoci¶nieniowe, powiedzmy powyżej 6 barów ? Zwykłe no-name lubi± popuszczać ci¶nienie, po sezonie wygl±daj± na popękane. Rozwi±zaniem jest pewnie zastępowanie łatanych dętek nowymi, przynajmniej po sezonie.

Chyba nie miałem z tym problemu ale generalnie nie łatam na trasie
 tylko wymieniam na zapasowa a łatam dopiero w warunkach domowych
 gdzie do¶ć mocno suszę (suszarka do włosów) klej przed
 przyklejeniem latki. Inna sprawa że ostatnio nie wiedzieć czemu nie łapie flakow.... --

Łatki wysokoci¶nieniowe