Lato: Leo Out!

Data: 2009-09-09 23:09:25
Autor: Fidelio
Lato: Leo Out!
Kandydaci na następcę:
Skorża, Smuda, Kasperczak, Majewski.

W kolejnych meczach reprezentację poprowadzi trener tymczasowy.

Data: 2009-09-09 23:24:32
Autor: Rocco
Leo Out!

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h895il$fj4$1news.onet.pl...
Kandydaci na następcę:
Skorża, Smuda, Kasperczak, Majewski.

W kolejnych meczach reprezentację poprowadzi trener tymczasowy.

Najlepszy byłby Smuda , bo to nie Polak, tylko Niemiec - to znaczy tak słyszałem
Zachowuje się jak Niemiec, więc pewnie tak jest

Data: 2009-09-09 23:26:35
Autor: Cavallino
Leo Out!
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h895il$fj4$1news.onet.pl...
Kandydaci na następcę:
Skorża,

Oooo - to ciekawe.
Byłoby to osłabienie rywala w lidze, więc jestem za. ;-)

Data: 2009-09-09 23:32:56
Autor: Fidelio
Leo Out!
[...]

Na koniec mały skandal obyczajowy, Leo wpienił się trochę za to, że dowiedział się o swoim zwolnieniu ostatni, pierwsi dowiedzieli się widzowie TVN24 :-) Po czym wkurzony opuścił konferencję prasową :-) Oto PZPN i jego savoir vivre ;-)

Data: 2009-09-09 14:44:00
Autor: Mekk
Leo Out!
> Kandydaci na następcę:
> Skorża, Smuda, Kasperczak, Majewski.

> W kolejnych meczach reprezentację poprowadzi trener tymczasowy.

Czyli Majewski. A potem rzecz się rozmyje i jakoś tam on sobie
zostanie.

Data: 2009-09-09 23:44:13
Autor: Cavallino
Leo Out!
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h896up$j11$1news.onet.pl...
[...]

A co, wyniku nie znał, na meczu nie był?

Data: 2009-09-09 23:23:42
Autor: Viking
Leo Out!

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

A co, wyniku nie znał, na meczu nie był?

a to dzisiaj tez leo zawalil mecz? gancarczyk taki wybitny byl dzis? krzynowek taki beznadziejny? brozek wybitny? co dzisiaj leo zrobil nie tak? bo w stosunku do soboty to praktycznie spelnil 90% waszych postulatow to czemu bylo 10x gorzej niz 3dni temu?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-09-10 00:34:34
Autor: UGI
Leo Out!

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

a to dzisiaj tez leo zawalil mecz? gancarczyk taki wybitny byl dzis?

Jedyny z obroncow, ktory nie zawinil przy zadnym golu.

krzynowek taki beznadziejny?

A moze nie?

brozek wybitny?

Nie, ostamotniony to dobre slowo.

co dzisiaj leo zrobil nie tak?

Przegral ze swoja druzyna 0:3

bo w stosunku do soboty to praktycznie spelnil 90% waszych postulatow

Nie spelnil. Ciagle upiera sie przy Krzynowku i graniu jednym napastnikiem, w meczu w ktorym musimy atakowac od poczatku. Zupelny brak pomyslu na gre srodkiem. Slabo dzialajace skrzydla. Jest co wymieniac.

Data: 2009-09-10 12:46:18
Autor: gasper
Leo Out!
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h89ai1$m0$1inews.gazeta.pl...

Nie spelnil. Ciagle upiera sie przy Krzynowku i graniu jednym napastnikiem, w meczu w ktorym musimy atakowac od poczatku.

jakby było 2 napastników to po kontrach byłoby pewnie 5:0

Data: 2009-09-10 00:40:10
Autor: Cavallino
Leo Out!
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h899td$q4g$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

A co, wyniku nie znał, na meczu nie był?

a to dzisiaj tez leo zawalil mecz?

A kto?
Ja?

gancarczyk taki wybitny byl dzis?

A co jedno ma z drugim wspólnego?
Był o klasę lepszy niż Krzynówek na tej pozycji - i o to szło.

krzynowek taki beznadziejny?

Tak, dokładnie taki sam jak zazwyczaj.

brozek wybitny?

A kto go wystawił w takim systemie?

co dzisiaj leo zrobil nie tak?

A raczej co zrobił tak.
Poza czasowym pozbyciem się Krzynówka z obrony, ciężko jakikolwiek plus wskazać.

bo w stosunku do soboty to praktycznie spelnil 90% waszych postulatow

Moich nie spełnił nawet 10%.

Data: 2009-09-10 00:44:20
Autor: Robert Gosik
Leo Out!
[...]

90% ?

Zarzuty do Leo po meczu w Chorzowie:
- gra jednym napastnikiem
- Obraniak zdjety po 45min
- zaufanie Krzynowkowi
- Roger jako glowny rozgrywajacy
- dodatkowo wniosek z meczu: beznadziejna forma Blaszczykowskiego

co z tych punktow dzisiaj sie zmienilo?

Jedyna zmiana jaka byla to ta, ze grajac na wyjezdzie zagralismy w koncu 4-oma obroncami.
Tyle ze znowu nie mial kto atakowac a w srodku gral fatalny Roger.

Data: 2009-09-10 09:36:14
Autor: yamma
Leo Out!
Robert Gosik wrote:

Tyle ze znowu nie mial kto atakowac a w srodku gral fatalny Roger.

Ten "fatalny" Roger w II połowie dograł idealną prostopadłą piłkę do Brozka na odległość, bodajże, 30 metrów. Gdyby Brożek był w formie sprzed kontuzji, byłaby pewnie bramka dla nas. Poza tym był jedynym z nielicznych, który w ofensywie pokazywał się do gry i próbował coś konstruować. Czy te wasze uprzedzenia aż tak bardzo powodują, że robią wam się klapki na oczach?
yamma

Data: 2009-09-10 09:54:55
Autor: Cavallino
Leo Out!
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8aaa1$9bq$1inews.gazeta.pl...
Robert Gosik wrote:

Tyle ze znowu nie mial kto atakowac a w srodku gral fatalny Roger.

Ten "fatalny" Roger w II połowie dograł idealną prostopadłą piłkę do Brozka na odległość, bodajże, 30 metrów.

Bosacki w pierwszej na 70 metrów.
Znaczy lepiej sprawdził się jako rozgrywający? ;-)

Data: 2009-09-09 23:45:01
Autor: Etilis
Leo Out!
Cavallino pisze:
[...]

No ale pozbawili go szansy podania sie do dymisji :>

Data: 2009-09-09 23:51:51
Autor: Cavallino
Leo Out!
Użytkownik "Etilis" <etilismus@wytnijjtoointeria.pl> napisał w wiadomości news:

Na koniec mały skandal obyczajowy, Leo wpienił się trochę za to, że dowiedział się o swoim zwolnieniu ostatni,

A co, wyniku nie znał, na meczu nie był?

No ale pozbawili go szansy podania sie do dymisji :>

W duchy wierzysz?

Data: 2009-09-09 23:57:39
Autor: Robert Gosik
Leo Out!
[...]

Zenujacy dziadek podgryzany przez drugiego zenujacego dziadka.
Leo ma tyle samo klasy co Lato.
Piekny obrazek polskiej pilki noznej.

Data: 2009-09-10 09:20:13
Autor: tomus_king
Leo Out!
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
> [...]

Zenujacy dziadek podgryzany przez drugiego zenujacego dziadka.

Lato wytrzeźwiał i już przeprosił Beenhakkera.

Data: 2009-09-10 12:53:17
Autor: Lech
Leo Out!

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h895il$fj4$1news.onet.pl...
Kandydaci na następcę:
Skorża, Smuda, Kasperczak, Majewski.

ZTCP mówiło się swego czasu o Ryszardzie Tarasiewiczu (mój były sąsiad z piętra niżej za jego czasów zawodniczych w Śląsku: pamiętam jak jego żona zrzucała mu przez okno Marlboro, których czasem zapominał wybierając się na trening :))) - a może to on mówił :) W każdym razie coś było na rzeczy - ja osobiście chciałbym go zobaczyć chociażby na te dwa ostatnie mecze z reprezentacją, bo popsuć to już on raczej nie ma co, a może się okazać, że jego charyzmatyczny "charakterek" sprawi przynajmniej, że będzie się dało te mecze oglądać bez wstydu i bólu zębów. Poza tym tych powyżej wymienionych Panów już się człowiek naoglądał przy pracy - "nie pomogą dobre chęci z g... miodu nie ukręci" :)

Lech

Lato: Leo Out!