Lato i ciepłe grzejniki

Data: 2012-06-17 21:47:58
Autor: Ikselka
Lato i ciepłe grzejniki
Dnia Sun, 17 Jun 2012 21:18:35 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

Ze zdziwieniem zauważyłem ostatnio, że mino, iż jest lato i piec od dawna przestawiony na tryb podgrzewania tylko CWU to są dni, kiedy grzejniki są ciepłe - czy to tak ma być, że piec się załącza?

"Opinię dodano: 29.10.2010
Nie polecam tego pieca,u mnie to juz kolejna awaria, zawór trójdrozny w
lato uruchamiał wraz z ciepłą wodą grzejniki, potem nie odpalał się , teraz
zapala sie i gasnie praw
http://cokupic.pl/produkt/Viessmann-Vitopend-100-Wh1B
--
XL

Data: 2012-06-18 06:51:11
Autor: Marek Dyjor
Lato i ciepłe grzejniki
Ikselka wrote:
[...]

też mam jak najgorszą opinię o kotłach viessman.

Data: 2012-06-18 11:43:35
Autor: Ikselka
Lato i ciepłe grzejniki
Dnia Mon, 18 Jun 2012 06:51:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

Ikselka wrote:
[...]

To owszem, tyle że w moim poście było zacytowane wyjaśnienie problemu
Wątkodawcy.
--
XL

Data: 2012-06-19 19:57:28
Autor: nom
Lato i ciepłe grzejniki

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:x5jyvlv30srk.15vy8ikbcl3vy$.dlg40tude.net...

[...]

Jasnowidz? :-)
Skąd wiesz, że autor ma Vitopend 100?

Data: 2012-06-19 23:42:09
Autor: Ikselka
Lato i ciepłe grzejniki
Dnia Tue, 19 Jun 2012 19:57:28 +0200, nom napisał(a):

[...]

Czy trzeba być jasnowidzem, żeby wiedzieć, że ZAWÓR TRÓJDZIELNY ma na
pewno?
:->
--
XL