Lato i ciepłe grzejniki

Data: 2012-06-19 20:01:11
Autor: nom
Lato i ciepłe grzejniki

Użytkownik "Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:jrlai9$h5m$1usenet.news.interia.pl...
Ze zdziwieniem zauważyłem ostatnio, że mino, iż jest lato i piec od dawna przestawiony na tryb podgrzewania tylko CWU to są dni, kiedy grzejniki są ciepłe - czy to tak ma być, że piec się załącza?
Jaka jest tego przyczyna?

Nie to żebym się czepiał, ale chyba masz kocioł gazowy a nie piec.
W piecu to można sobie np. chleb upiec. :-)
A w wodę grzeje się w kotle.
Nie wiem jaki masz ten kocioł, bo nie podałeś modelu, ale zapewne zawiesił się zawór trójdrogowy, normalna sprawa jak masz nieuzdatnioną (tylko wodociągową) wodę w obiegu CO. Trzeba rozebrać zawór i wyczyścić i będzie jak nowy. :-)

Lato i ciepłe grzejniki