Latoś kręcenie lodów w PiS- nie ustaje.

Data: 2011-07-11 14:33:54
Autor: cirrus
Latoś kręcenie lodów w PiS- nie ustaje.
# Po przegranym procesie w sprawie potajemnego nagrania władze PiS nie zamierzają wystawiać senatora Tadeusza Skorupy w jesiennych wyborach - dowiaduje się "Gazeta"
Nagranie ze spotkania ujawniło, o co chodziło politykowi PiS. Skorupa mówił, że wszystko pójdzie po myśli przedsiębiorcy, jeśli tylko zgodzi się po zakupie działki na to, by senator postawił tam elektrownię wiatrową.

 - K..., kupisz to za 60 na przykład czy za 70 tysięcy. A nam się zgodzisz, k..., na wiatrak, tyle chcemy. Raptem tyle. A może ci go później w p... odsprzedam - mówił senator.

 Wyjaśnił też motywy swojego postępowania, skarżąc się na zbyt małą pensję w Senacie.

 - Bo ja za chwilę nie będę miał na kampanię wyborczą pieniędzy. Bo z tych, co dostaję z Senatu, to są, k..., psie pieniądze. Na paliwo dla mnie i na garniturek. Na ubranie, k..., 9 tysięcy, a teraz to nawet zaczęli mi płacić po 8,5. Straszne pieniądze - żalił się.

 Po ujawnieniu sprawy senator przestał być członkiem PiS, jednak w tym roku został przywrócony w szeregi partii. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfvbn

--
stevep