Łatwo już nie będzie.

Data: 2018-06-24 09:34:58
Autor: Pieniądze i Stołki
Łatwo już nie będzie.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
news:pgn1mk$u1q$1news.vectranet.pl...
# - Jestem rozgoryczony. W czym Starachowice są gorsze od fundacji ojca
Rydzyka? Dlaczego dla niego znajdują się pieniądze, a na PAKS nie? - pytał
jeden uczestników spotkania wicepremier Beatę Szydło.

Ponieważ:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

szaman z Torunia ma haki na "wierchuszkę" PiS.

CL

Data: 2018-06-24 03:11:55
Autor: Milf Hunter Dąs
Łatwo już nie będzie.
W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 09:35:41 UTC+2 użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
> [...]

szaman z Torunia ma haki na "wierchuszkę" PiS.

Napieraj więcej ze swoimi wklejkami, pamiętasz? Jak waliłeś po 12
i Pieprzykoski walnął 21 wklejek dziennie, pisiorstwu trochę spadło:)

W tym szaleństwie jest metoda.

Data: 2018-06-24 12:51:42
Autor: Pieniądze i Stołki
Łatwo już nie będzie.
Użytkownik "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:803ad1a6-da61-4186-9d8e-7d973108621egooglegroups.com...
[...]

==>

 https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9sNo i co cieniasie? Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to wal się!CL

Data: 2018-06-25 05:53:23
Autor: stevep
Łatwo już nie będzie.
W dniu 2018-06-24 o 12:11, Milf Hunter Dąs pisze:
[...]

A do rzeczy towarzyszu wąs?

--
stevep

Łatwo już nie będzie.