Łatwo liczyć "cudze" długi

Data: 2010-09-29 16:45:44
Autor: u2
Łatwo liczyć "cudze" długi
To w końcu ile Tusk zrobił długu?

300 mld w ciągu 3 lat.

Data: 2010-09-29 17:39:42
Autor: kochamspamWYTNIJTO
i co się z tym stało?
> To w końcu ile Tusk zrobił długu?

300 mld w ciągu 3 lat.

To na moją rodzinę wypada 30 tysięcy.
Nijak nie mogę przypomnić sobie, by dostaliśmy z tego chociaż z 10 tysięcy. Gdyby przynajmniej opłaty za światło zmalały albo VAT - ale nie zauważyłem.
Kto to więc dostał i na co to poszło?

Data: 2010-09-29 17:47:52
Autor: u2
i co się z tym stało?
W dniu 2010-09-29 17:39, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Na 400 tysięczną armię biurokratów, najdroższe autostradopodobne
produkty w Europie z wyłączenie Rosji, tam korupcja jeszcze większa.

Na gigantycznie drogie stadiony, z których nie będzie większego pożytku.
Ale polska piłka nożna jest najbardziej skorumpowana w Polsce. Może o to
chodzi, aby wspomagać korupcję.

BTW. "Autostrada" A1 to jeden wielki przekręt, zamiast porządnych
podkładów z dolomitów, mamy szajs, dzięki złodziejskiej szajce.

Data: 2010-09-29 17:55:13
Autor: Bogdan Idzikowski
i co się z tym stało?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000008dc.4ca35dbenewsgate.onet.pl...
> [...]

Gdyby przynajmniej opłaty za światło zmalały albo VAT - ale nie zauważyłem.

W jaki sposób wyszły wam takie wyliczanki?

Data: 2010-09-29 17:47:38
Autor: awe
Łatwo liczyć "cudze" długi

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca3511c$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
To w końcu ile Tusk zrobił długu?

300 mld w ciągu 3 lat.
i to nie jest problem, on chce dlugo rzadzic, a jak mozna rzadzic gapiac sie w sondaze i nie reformujac kraju bojac sie ze narazi sie roznym grupom spolecznym i nie wygra nastepnych wyborow. on chce z drzewa spac i dupy nie potluc.
a to nie ma tak...
awe

Łatwo liczyć "cudze" długi