Lawecyzm Owsiaka jest ewidentyny!!!

Data: 2011-01-09 11:43:58
Autor: D. J. MC Donald Musk
Lawecyzm Owsiaka jest ewidentyny!!!

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
-- -- -- -- --
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2011-01-09 03:34:19
Autor: robertbig
Lawecyzm Owsiaka jest ewidentyny!!!
On 9 Sty, 11:43, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
--
 Gdy obstrukcjoni ci stan si zbyt irytuj cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczaj co

O co ci chodzi kurwiszmato ???
Ja nie daje na Orkiestre. Bo w naszym szpitalu dyrekcjia opierdoliła
sprzet od Owsiaka.
A i tak szpitale napychane milionami od Orkiestry poda za bezcen "do
zyda".

Nie dawaj. Albo dawaj.
Ale nie wyzywaj Owsiaka. To porzadny gostek.

Wkurwiony jestes ,ze nie odpala 30% na PIS , a drugie 30% na Mauzoleum
Kaczej Głupoty ?

Data: 2011-01-09 03:38:30
Autor: DJ MC Donald Musk
wrote:

> [...]

Ale nie wyzywaj Owsiaka. To porzadny gostek.

Wkurwiony jestes ,ze nie odpala 30% na PIS , a drugie 30% na Mauzoleum

Kultura Chama z GWna....
Mozesz temu levakowi Owsiakowi dac za mnie jak chcesz...

Data: 2011-01-09 03:51:52
Autor: robertbig
Lawecyzm Owsiaka jest ewidentyny!!!
On 9 Sty, 12:38, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
Mozesz temu levakowi Owsiakowi dac za mnie jak chcesz...- Ukryj cytowany tekst -

-
To oni dostaja tę kase do skarbonek , ze spiewnie rewolucyjnych
pieśni , pod czerwonymi sztandarami ???

W niedziele piguły maja wolne w Psychiatryku 24 ???
Nie dali tabletek...  Biedne dziecko...

Data: 2011-01-09 13:23:04
Autor: obserwator
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> napisał(a):
Mozesz temu levakowi Owsiakowi dac za mnie jak chcesz...

to geszewciarz i syn bylego sbeka z koneksjami.

Tutaj jest krotkie i celne podumowanie na temat tego starego pajaca:

http://niepoprawni.pl/blog/3334/z-archiwum-niewolnika-nr-0162

Data: 2011-01-09 19:46:15
Autor: jadrys
Lawecyzm Owsiaka jest ewidentyny!!!
W dniu 2011-01-09 11:43, D. J. MC Donald Musk pisze:

Tak, żaden wiecznie nienażarty kapitalistyczny ryj nigdy nie zorganizowałby takiej bezinteresownej akcji.

Lawecyzm Owsiaka jest ewidentyny!!!