Laweczka - zapytanko do Was

Data: 2009-12-13 19:14:49
Autor: Adam
Laweczka - zapytanko do Was
Hej, temat pewnie znany i walkowany wiele razy. Kupuje laweczke tylko problem jest z wyborem.
Ja sam waze obecnie 70kg i mysle ze 40-50kg na sztandze to bedzie maks na poczatek. Zastanawiam sie nad 2:

pewnie raczej tzw. amatorska laweczka, ale widze ze obciazenie ma do 200kg wiec moze taka, rozpetki mnie nie za bardzo interesuja bo mam rozstepy przy pachach i boje sie zeby sie nie powiekszyly.
http://www.sport-shop.pl/lawka-pod-sztange-hms-ls7838-p-1379.html

druga laweczka, to polecana na innym forum, w sumie wyglada troche profesjonalniej, tylko po co mi obciazenie 400kg? Na laweczce bede cwiczyl sam, nawet jak przybiore 20kg na wadze i bede cwiczyl sztanga 110 kg kiedys to i tak pewnie maks. Nie mam zapedów, zeby wygladac jak kulturysta.

http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/3/56

I tak sie zastanawiam, róznica pomiedzy tymi laweczkami jest taka ze ta pierwsza ma przyrzad do cwiczenia nóg i jest troche bardziej konfigurowalna niz ta druga. Do tej drugiej mozna dokupic, ale to dodatkowa kasa no i ludzie narzekaja ze akurat ten dodatek jest zle wykonany.

Może ktos dorzuci zyczliwa uwage, albo zaproponuje cos innego

Adam

Data: 2009-12-15 19:17:52
Autor: henio
Laweczka - zapytanko do Was
Czesc Adam,
musze przyznac, ze "to" pokolenie troszeczke zniewiescialo.
Ja, my nigdy nie zadawalismy pytan: czym?, czy tez, na czym?
Cwiczylo sie w kazdych warunkach i na "wszystkim".
Jezeli taki zapal (jaki wkladasz w wybór "czegos tam")
wlozysz w cwiczenia, to na pewno bedzie Tobie to sluzylo.
Zycze zapalu i wytrwalosci, a reszta sama sie ulozy.
Zdrowych i wesolych swiat
henio

Ps. przepraszam, ze nie odpowiedzialem na stawiane przez Ciebie pytania.

Laweczka - zapytanko do Was