Lawina:10 Wojska USA w Polsce, Warszawa

Data: 2017-01-16 13:16:58
Autor: boukun
Lawina:10 Wojska USA w Polsce, Warszawa
Data: 2017-01-16 15:52:39
Autor: A. Filip
Lawina:10 Wojska USA w Polsce, Warszawa
"chwilozof" <nicniema@pustka.com> pisze:
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:o5idjr$1e3s$2gioia.aioe.org...
https://youtu.be/__euedWapzA

boukun

O zesz kur... Mam nadzieje ze to swinia podlozona przez Obame i Trump
ich wycofa.  Slyszalem ze Trump chce sojuszu z Rosja i ma wycofac 4000
zolnierzy z Polski ale sa problemy z Chinami ktore kumpluja z
Rosja. Moze z tego wyjsc wojna Amerykansko Chinska.  Duda wiadomo stoi
za Amerykancami...

A dlaczego Trump ma cofnąć ten _rozpoczęty etap_ obecności rotacyjnej?
Jeśli nie będzie resetu resetu to jak tą jednostkę wycofają zgodnie z
planem a skasują plan wysłania (którejś) kolejnej.  Sprzedadzą to jako
wielki gest wobec Putina/Rosji w duchu "dobry wujek Trump cofa działania
złego Obamy".  Tak samo przedłużenie o rok sankcji na Rosję przez Obamę
tuż przed końcem kadencji jest dla Trumpa _wygodne_ bo są teraz "tylko
przez (złego) Obamę" a dobry Trump _może_ je cofnąć najlepiej po jakimś
geście Putina.  A jak zbliżenia z Putinem nie będzie do rotacyjne
podsyłanie wojsk i sankcję będą trwać.

Jak dla mnie zbliżenie USA z Rosją ma jakieś szansę być korzystne
_dla USA_ ale _raczej_ niezbyt wiele z tego wyjdzie tak jak poprzednio.
Pożyjemy, zobaczymy.  Jak Trump jednostronnie się rzuci ze zbyt wieloma
ustępstwami a ze zbliżenie w dłuższej perspektywie tradycyjnie gówno
wyjdzie to Trump politycznie _dużo_ straci.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-16 10:13:15
Autor: chwilozof
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> wrote in message news:anfi+s2vf55a1sf-h1g1@buntownik.pl...
[...]

Nie ma czegos takiego jak USA. Sa zydzi w USA i rozne mafie.
Reszta to zwykli ludzie ktorzy nie wiedza co sie dzieje.
Ktos ma interes w tym aby rozpierdalac bliski wschod i tak dziwne kraje jak Syria.
Kto najbardziej szaleje? - oczywiscie bez dwoch zdan - Izrael i zydzi za nim stojacy.
W USA siedza ci co prowadza wojny zza biurka i raczej bialymi europejczykami to oni nie sa.
Jak tam jeden pan na tych filmach powiedział - drogi prowadzą do Rotchilda, Rokefellera, Bilderbergow
i innch zydowskich rodzin. Nie wiem z kim trzyma Trump ale nie wyglada to wesoło bo liże dupsko Izrealowi.
Z tego moze byc mala wojna jak nic. To kurwa trzeba powstrzymac jak najszybciej.

Data: 2017-01-16 23:10:36
Autor: Lord Donald
Lawina:10 Wojska USA w Polsce, Warszawa
W dniu 16.01.2017 o 13:16, boukun pisze:
https://youtu.be/__euedWapzA

boukun

Mniemy nadzieję że przyszli tutaj jedynie obsikać teren a nie robić rozpierduchę jak na bliskim wschodzi.

Data: 2017-01-16 23:16:21
Autor: Lord Donald
W dniu 16.01.2017 o 14:29, chwilozof pisze:
[...]

Chinole dla USA są tak samo niebezpieczne jak Ruscy, raczej nie zaryzykują. Z chińczykami jeszcze gorzej by mieli, chińczyk nie będzie się bawił w podchody z USA, w razie zagrożenia użyje arsenały nuklearnego. Trump chce ratować padnięty przemysł USA, on nie chce wojny z Chinami tylko chce spuścić żelazną kurtynę aby odizolować ich rynki, szuka na to społecznego przyzwolenia. Embargo na Chiny to jedyny ratunek dla bank sterów z USA.

Data: 2017-01-17 09:10:10
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

No chłopie! Ty powinieneś być na miejscu Morawieckiego! Po prostu gieniusz!
;-)
Kochasz ruskich, co? ;-))

--
Lepudruk