Lawirant na autostradzie

Data: 2011-07-30 20:10:11
Autor: ToMasz
Lawirant na autostradzie
W dniu 30.07.2011 19:55, DoQ pisze:
Witam,

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oD6XdvARIVg
Widać lubi szybk± zmianę pasa na żyletę.
Zaraz będzie ze kamerzysta to kapelusznik, bo blokował lewy pas. jakby nie blokował do sytuacji by nie doszło...

ToMasz

PS. Trochę niewiem po co filmować swoje/cudze życie tak± kamerk±, ze nawet T.Pyra ma lepsz±? Co¶ jak 10 lat temu aparat foto 640x480, wtykany w telefon? Zeby nie było ze sie czepiam, ale keycain camera z ebaya za 20zł (cena z przesyłk±) daje "lepszy obraz"

Data: 2011-07-30 20:57:51
Autor: Waldek Godel
Lawirant na autostradzie
Dnia Sat, 30 Jul 2011 20:10:11 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Ale nie ma autostartu i cyklicznego nagrywania

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-07-30 22:11:03
Autor: Jaroslaw Berezowski
Lawirant na autostradzie
Dnia Sat, 30 Jul 2011 20:10:11 +0200, ToMasz napisał(a):

Zaraz będzie ze kamerzysta to kapelusznik, bo blokował lewy pas. jakby
nie blokował do sytuacji by nie doszło...
Widać, że nie blokował tylko wyprzedzał. ten po jego prawej stronie zresztą też wyprzedzał. Nie ma usprawiedliwienia dla dupka-sprawcy.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-07-31 12:40:34
Autor: J.F.
Lawirant na autostradzie
Dnia Sat, 30 Jul 2011 22:11:03 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):
Dnia Sat, 30 Jul 2011 20:10:11 +0200, ToMasz napisał(a):
Zaraz będzie ze kamerzysta to kapelusznik, bo blokował lewy pas. jakby
nie blokował do sytuacji by nie doszło...
Widać, że nie blokował tylko wyprzedzał. ten po jego prawej stronie zreszt± też wyprzedzał. Nie ma usprawiedliwienia dla dupka-sprawcy.

Bo ja wiem .. dwoch kapelusznikow mniej, to chyba dobry wynik  :-)

Poza tym ciekaw jestem co na to policja - przeciez na filmie wyraznie widac
ze to tem maly ze srodka droge zajechal :-)

Bo inaczej to obaj kapelusze sa skazaniu na wlasne AC :-)

J.

Data: 2011-07-31 08:05:22
Autor: G Nowak
Lawirant na autostradzie
[...]

Bo ten film pewnie ma 10 lat tylko jakis "archeo" odkopal i zuploadowal. Ja widzialem juz jakis czas temu, co nie znaczy, ze wtedy byl swiezy.

--
Pozdr

Lawirant na autostradzie