Łazienka - pomocy

Data: 2010-08-19 09:59:36
Autor: marioz_fl
Łazienka - pomocy
Witam,

Mam do Was pytanie, tylko nie mówcie, że to ja mam się w tym dobrze czuć, bo to na razie moje plany i nie wiem do końca jak to będzie wyglądało. Muszę sobie zrobić łazienkę.

Zobaczyłam aranżację czarno złotej łazienki. Strasznie mi się spodobała.
Ale naprawdę bardzo, bardzo. Płytki w sklepie są dość drogie(nawet bardzo jak dla mnie) ale znalazłam w internecie z znacznie niższej cenie.

1. czy można bez obaw zamawiać przez internet?

2. Jak można rozjaśnić taką łazienkę, boję się, że będzie zbyt ciemno.
A nie chcę wydawać tak dużej sumy pieniędzy i potem okaże się, że jest brzydko, ciemno i ponuro.

Łazienka ma wymiary 2,2 x 3,4m jest jedno dwuskrzydłowe okno.

Łazienka jest tu: http://maxlazienki.pl/produkt/785/

Z tym, że tu jest złota mozaika pod prysznicem, to chyba nie praktyczne to po pierwsze a po drugie chyba jak dla mnie zbyt drogo. Bo wymyśliłam, że tych złotych płytek po 119 (u mnie w sklepie po 178) nie będę kłaść od góry do dołu, tylko u stolarza zamówię szafkę, normalną z drzwiczkami, czarną z takim złotym akcentem, najlepiej takim samym jak na płytkach i za nią położę te zwykłe czarne płytki. od szafki w górę po dwie płytki w rzędzie, później lustro w płytkach.

Tu też mam problem, bo tam nie ma żadnych takich dekorów, nie do końca wiem, jak można by tu wpuścić lustro w płytki.

I nad lustrem chyba już do sufitu znów złote płytki.

Tylko przydałoby się jakoś ożywić tą łazienkę.

Please help me.

Nie chciałabym już wydawać pieniędzy na projektanta. Tylko w moim przypadku chyba warto się nad tym zastanowić.

A co sądzicie o tym, żeby na jednej ze ścian(ta z oknem jest wolna) położyć biały tynk strukturalny z drobinkami złota?

Wszelkie uwagi mile widziane

Data: 2010-08-19 11:35:02
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Thu, 19 Aug 2010 09:59:36 +0200, marioz_fl napisał(a):

[...]

Mówiąc najkrócej: podoba mi się, zafunduję sobie dokładnie coś takiego...
ale po śmierci, na cmentarzu :-(

Data: 2010-08-19 12:03:18
Autor: Panslavista
Łazienka - pomocy

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:jhz6yop1kehh$.2e9c9wmb1piy$.dlg40tude.net...
[...]

Baranek z lusterkami.

Data: 2010-08-19 13:03:10
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Mówiąc najkrócej: podoba mi się, zafunduję sobie dokładnie coś takiego...
ale po śmierci, na cmentarzu :-(

On nie o to pyta, wiec twoja uwaga jest bez sensu.
Zwlasza, ze degustibus non disputandum est

Data: 2010-08-19 17:04:52
Autor: marrgol
Łazienka - pomocy
On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
Zwlasza, ze degustibus non disputandum est

"De gustibus non est disputandum", jeśli już...

--
mrg

Data: 2010-08-19 17:17:49
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
Zwlasza, ze degustibus non disputandum est

"De gustibus non est disputandum", jeśli już...

Błąd był oczywisty, ale "degustibus" akurat tu pasowało bardzo :-)

Data: 2010-08-19 19:51:56
Autor: Jan Werbiński
Łazienka - pomocy
On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
Zwlasza, ze degustibus non disputandum est

"De gustibus non est disputandum", jeśli już...

Dlaczego non?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-19 22:41:34
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy

http://www.slownik-online.pl/kopalinski/D13826B14C6F5BA6412565B7003F13DA.php

Data: 2010-08-19 22:45:32
Autor: Jan Werbiński
Łazienka - pomocy

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
Zwlasza, ze degustibus non disputandum est

"De gustibus non est disputandum", jeśli już...

Dlaczego non?

http://www.slownik-online.pl/kopalinski/D13826B14C6F5BA6412565B7003F13DA.php

Pączusiu przetłumaczę na polski i napiszę jeszcze raz od nowa, żebyś zrozumiała i Ty:

Dlaczego nie?
~~~~~~~~~~~

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
[...]

Jesteś bardzo miły, Jasiu-Ptasiu.

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
[...]

Nie odpowiedzialas na pytanie

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
[...]

Bo jesteś zbyt bezpośredni, Ptasiu. Po co w ogóle pytasz?

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
[...]

Bo wiem, że nie odpowiesz i będziesz zmieniać temat.

On 2010-08-19 13:03, Przesmiewca wrote:
[...]

Skoro wiesz, że nie odpowiem, to po co pytasz, Ptasiu?

Data: 2010-08-19 17:16:43
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Thu, 19 Aug 2010 13:03:10 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Zwłaszcza czerń ze złotem. Toteż nie dyskutuję, lecz oświadczam :-)

Data: 2010-08-20 19:54:36
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
[...]

Ale kogo to obchodzi?
Sorry, ze sie czepiam, ale jak czasami ciebie czytam
to mi rece opadaja.

Data: 2010-08-19 13:11:19
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
marioz_fl <marioz_fl@onet.eu> napisał(a):

1. czy można bez obaw zamawiać przez internet?

Tak. Moja siostra zamawiala kilkadzisiat m2 i wszystko obylo sie bez problemow,
chociaz pewnie - jak ze wszystkim- zalezy sporo od zrodla.

2. Jak można rozjaśnić taką łazienkę, boję się, że będzie zbyt ciemno.
A nie chcę wydawać tak dużej sumy pieniędzy i potem okaże się, że jest brzydko, ciemno i ponuro.

Odpowiednie proporcje zlote/czarne. Samo zloto nie daje przeciez efektu ponurosci.
No i oczywiscie odpowiednie oswietlenie.

Z tym, że tu jest złota mozaika pod prysznicem, to chyba nie praktyczne to po pierwsze

Czemu nie praktyczne?

[...]

Jesli chcesz lustro na stale, to albo sie nakleja na plytki albo
nie kladzie plytek w miejsce lustra, wtedy lutro tworzy rowna plaszczyzne z plytkami.

I nad lustrem chyba już do sufitu znów złote płytki.

Tylko przydałoby się jakoś ożywić tą łazienkę.

Please help me.

Kazda lazienka ma lasna specyfike, ciezko doradzic jej nie widzac.
Generalnie ozywisz jak pisalem -swiatlem, proporcjami czern/zloto i
dodatkami juz po remocnie.

[...]

Jak dla mnie bylby chyba za duzy kontrast.

Data: 2010-08-19 14:02:36
Autor: marioz_fl
Łazienka - pomocy
Dzięki za odpowiedzi
Przesmiewca pisze:
[...]

No niby nie, ale zbyt duża ilość złota może sprawić, że zamiast elegancji wkradnie się kicz.

Z tym, że tu jest złota mozaika pod prysznicem, to chyba nie praktyczne to po pierwsze

Czemu nie praktyczne?
bo najtrudniejsze w utrzymaniu są fugi

[...]

to wiem, ale jakieś ładne połączenie płytek z lustrem, tu nie widzę takiej możliwości

[...]

A biały marmur, tzn ala biały marmurdo tych złotych płytek i do tego na jendej ze ścian ten tynk?
Czy to już zbyt dużo i też będzie kicz?

Data: 2010-08-20 20:07:56
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
marioz_fl <marioz_fl@onet.eu> napisał(a):

No niby nie, ale zbyt duża ilość złota może sprawić, że zamiast elegancji wkradnie się kicz.

To prawda, ale wiesz, jeden powie ze kicz jak niejaka ikselka, drugi, ze
super. Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie, ma sie Tobie podobac
przede wszystkim.
Z dwojga zlego chyba lepiej wiecej czerni niz odwrotnie. To  chyba zloto jako dodatek powinno
nadawac charakter.

bo najtrudniejsze w utrzymaniu są fugi

Fugi zlote-blyszczace czy matowe?

Tu też mam problem, bo tam nie ma żadnych takich dekorów, nie do końca wiem, jak można by tu wpuścić lustro w płytki.

Mozna probowac dopasowywac krawedz lustra do krawedzi plytki, ale to juz roznie wychodzi, chociaz ja
widzialem zrobione super. Sa tez listewki maskujace laczenie,kto co lubi. Albo zwyczajnie na klej na
plytki, wyglda tez dobrze, chcociaz zaslaniasz te drogie plytki wtedy :)

A biały marmur, tzn ala biały marmurdo tych złotych płytek i do tego na jendej ze ścian ten tynk?
Czy to już zbyt dużo i też będzie kicz?

IMHO przy malej lazience duzo kolorow robi oczoplas. Ale jesli Tobie sie podoba...

Data: 2010-08-21 12:28:43
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Fri, 20 Aug 2010 20:07:56 +0200, Przesmiewca napisał(a):

Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie

:-DDD

Data: 2010-08-22 11:00:54
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Fri, 20 Aug 2010 20:07:56 +0200, Przesmiewca napisał(a):

Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie

:-DDD

Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch gornych konczyn.

Data: 2010-08-22 11:46:15
Autor: marioz_fl
Łazienka - pomocy
Przesmiewca pisze:
[...]

No właśnie, a ja potrzebuję pomocy!!!

Data: 2010-08-22 13:41:14
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:46:15 +0200, marioz_fl napisał(a):

Przesmiewca pisze:
[...]

No toż Ci cennie poradzono: "rób pod siebie" :-D

Data: 2010-08-22 22:47:28
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:00:54 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Jak to "nic nie wnoszące"? - nie ma niczego lepszego do wniesienia, niż
poczucie humoru, a zwłaszcza na temat ludzkiej nieporadności językowej!

Data: 2010-08-23 13:22:12
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
[...]

masz jakies glupawe skojarzenia. No nic na to nie poradze, ze czytasz miedzy wyrazami
gubiac sie w zrozumieniu tesktu.

Data: 2010-08-23 14:07:18
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:22:12 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Przepraszam bardzo, ale skojarzenia mam prawidłowe: "rób pod siebie"
oznacza, co oznacza i to zupełnie bez konieczności czytania między
wyrazami. Naucz się polskiego.

Data: 2010-08-23 14:41:05
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Przepraszam bardzo, ale skojarzenia mam prawidłowe: "rób pod siebie"

Nie chodzi o skojarzenia, no ale jak ktos ma problem ze zrozumieniem calosci,
to sie czepia wyrwanych z kontekstu slow i zaslania poprawna polszczyzna.
Teraz juz chyba wiem, czemu cie nie lubia. Po prostu nie umiesz merytorycznie rozmawiac.

Data: 2010-08-23 16:52:43
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:41:05 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Tylko pewien rodzaj ludzi - dlatego, że nie "robię pod siebie" ani nie
"wypoczywam w skórze", podczas gdy oni non stop :-D

Data: 2010-08-23 18:06:06
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
[...]

No coz, skoro slowo robienie kojarzy ci sie tylko z jednym, to jestes obrzydliwa
mi sie kojarzy z czyms innym, ale niektorzy wola truskawki z cukrem....

ani nie
"wypoczywam w skórze", podczas gdy oni non stop :-D

Szkoda czasu na duskusje z toba. powtarzasz sie w kazdym poscie,
jakbym mantry sluchal; dialogu to ty rzeczywiscie nie umiesz prowadzic
(zaraz napiszesz, ze umiesz, ale po polsku)

jednym slowem - grupowy troll z ciebie

Data: 2010-08-24 07:39:43
Autor: Przesmiewca
Łazienka - pomocy
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Polski.

tak jest, podjecie dialogu to dla ciebie sztuka nie do przeskoczenia

Data: 2010-08-20 11:26:35
Autor: KJ Siła Słów
Łazienka - pomocy
marioz_fl pisze:

Łazienka ma wymiary 2,2 x 3,4m jest jedno dwuskrzydłowe okno.

Pytanie na ktora strone to okno i ile daje swiatla.

Wg mnie takie odwazne aranzacje daja efekt jak sa wykonczone w kazdym szczegole i jesli maja do dyspozycji przestrzen - w klitce albo jak to zastawisz meblami lazienkowymi to na koniec bejdzie pretensjonalnie.

> tylko u stolarza zamówię szafkę, normalną z
drzwiczkami, czarną z takim złotym akcentem,

wg mnie szafka bedzie nie na miejscu w tym miejscu :-)

Nie chciałabym już wydawać pieniędzy na projektanta. Tylko w moim przypadku chyba warto się nad tym zastanowić.

IMO warto, bo przestrzen nie za duza, z iloscia  zlotego nie mozna przesadzic, z iloscia czarnego tez.

KJ

Data: 2010-08-20 14:38:39
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Fri, 20 Aug 2010 11:26:35 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

IMO warto, bo przestrzen nie za duza, z iloscia  zlotego nie mozna przesadzic, z iloscia czarnego tez.

Dokladnie. W tak małej łazience aby uniknąć wrażenia grobowca najlepiej
zredukować do zera oba kolory :-)))

Łazienka - pomocy