Łazienka - pomocy

Data: 2010-08-20 11:26:35
Autor: KJ Siła Słów
Łazienka - pomocy
marioz_fl pisze:

Łazienka ma wymiary 2,2 x 3,4m jest jedno dwuskrzydłowe okno.

Pytanie na ktora strone to okno i ile daje swiatla.

Wg mnie takie odwazne aranzacje daja efekt jak sa wykonczone w kazdym szczegole i jesli maja do dyspozycji przestrzen - w klitce albo jak to zastawisz meblami lazienkowymi to na koniec bejdzie pretensjonalnie.

> tylko u stolarza zamówię szafkę, normalną z
drzwiczkami, czarną z takim złotym akcentem,

wg mnie szafka bedzie nie na miejscu w tym miejscu :-)

Nie chciałabym już wydawać pieniędzy na projektanta. Tylko w moim przypadku chyba warto się nad tym zastanowić.

IMO warto, bo przestrzen nie za duza, z iloscia  zlotego nie mozna przesadzic, z iloscia czarnego tez.

KJ

Data: 2010-08-20 14:38:39
Autor: Ikselka
Łazienka - pomocy
Dnia Fri, 20 Aug 2010 11:26:35 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

IMO warto, bo przestrzen nie za duza, z iloscia  zlotego nie mozna przesadzic, z iloscia czarnego tez.

Dokladnie. W tak małej łazience aby uniknąć wrażenia grobowca najlepiej
zredukować do zera oba kolory :-)))

Łazienka - pomocy