Lazienki Krolewskie W-wa

Data: 2012-04-22 05:13:48
Autor: Zbrochaty
Lazienki Krolewskie W-wa
Czy w Lazienkach od strony Agrykoli są jakieś stojaki do przypiecia
roweru? A może k. bramy juz na terenie Lazienek.
Z przypięciem do (chyba zabytkowego) kutego plotu pewnie bedzie jakiś
problem... ochroniarze. CZy ktos ostatnio tam byl?
Zbrochaty

Data: 2012-04-24 00:32:00
Autor: Rafał Wawrzycki
Lazienki Krolewskie W-wa
Dnia 22 kwi 2012 w liście [news:b9ca8910-54bd-4440-b238-
645af1ec8194@2g2000yqp.googlegroups.com] Zbrochaty [zbrochaty@gmail.com] napisał(a):

[...]

Szczerze powiedziawszy mieszkam po drugiej stronie Łazienek i często bywam na Agrykoli, ale nigdy nie zwróciłem uwagi na to, czy są stojaki. Na bank jest kilka znaków.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2012-04-24 00:33:24
Autor: Rafał Wawrzycki
Lazienki Krolewskie W-wa
Dnia 24 kwi 2012 w liście
[news:XnsA03F56D69F9Frwawrzyckiwppl127.0.0.1] Rafał Wawrzycki
[rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a):
Szczerze powiedziawszy mieszkam po drugiej stronie Łazienek i
często bywam na Agrykoli, ale nigdy nie zwróciłem uwagi na to, czy
są stojaki. Na bank jest kilka znaków.

Aha, stojaki są za szlabanem przy bramie od Myśliwieckiej. Ale ZTCP to wyrwikółka.

Data: 2012-04-23 23:23:54
Autor: Zbrochaty
Lazienki Krolewskie W-wa
> [...]
> są stojaki. Na bank jest kilka znaków.

Aha, stojaki są za szlabanem przy bramie od Myśliwieckiej. Ale ZTCP to

Dzieki za info. Pytalem, gdyz wybieralem sie do Lazienek z powrotem
juz grubo po zmroku, zatem przypinanie poza zamknieta brama i raczej
bezludnym terenie wieczorem nie wchodzilo w rachube (rowery co prawda
stare, ale dobrze utrzymane, wszystkie kola i siodla na zaciski)

Stojaki za szlabanem co prawda wyrwikolka, ale ze sporymi odstepami,
dalo rade przypiąc 2 rowery za rame jednym u-lockiem. Widzialem na
Street View, ze sa, z tym, ze zdjecia byly sprzed roku conajmniej

Lazienki Krolewskie W-wa