Le Bourget czerwiec / Duxford Lipiec / zorganizowany wyjazd?

Data: 2011-05-28 01:58:33
Autor: Radek Izdebski
Le Bourget czerwiec / Duxford Lipiec / zorganizowany wyjazd?
Witam.

Czy ktoś wybiera się może na pokazy do Paryża & Duxford na Flying Legends?
Może ktoś słyszał o zorganizowanej grupie.

Pozdrawiam, Radek Izdebski

Data: 2011-06-08 12:12:27
Autor: Ralph
Le Bourget czerwiec / Duxford Lipiec / zorganizowany wyjazd?
Cześć Radek, wybieram się do Duxford, ale dla mnie będzie to lokalna wycieczka
ponieważ od paru lat mieszkam w Anglii i to nie tak daleko od Duxford. Najprawdopodobniej wynajmę samolot żeby wykonać krótki lot i osobiście tam
wylądować przed rozpoczęciem imprezy, muszę jeszcze zadzwonić na wieżę i
ostatecznie potwierdzić że uzyskam zgodę na lądowanie.  Jeżeli byłbyś
zainteresowany dołączeniem się do lotu, albo szukasz noclegu w okolicy, to
dawaj znać na priva.  Pewnie mnie po nicku nie kojarzysz, ale znamy się z
teatru R. :)

Data: 2011-06-12 17:04:41
Autor: Radek Izdebski
Le Bourget czerwiec / Duxford Lipiec / zorganizowany wyjazd?
Hej;) nie wiem za bardzo z kim mam przyjemnosć;) ale cieszę się już na samą myśl tego przelotu;) nie mam poczty na gazecie ale napisz proszę na poczta małpka radekizdebski pl ;) Dzięki za odzew ;)

--

Le Bourget czerwiec / Duxford Lipiec / zorganizowany wyjazd?