"Le Soir" już wie

Data: 2017-05-07 17:58:17
Autor: boukun
"Le Soir" już wie
Powołując się na "wiarygodne źródła" oraz cztery różne ośrodki badania opinii publicznej, "Le Soir" pisze, że jeśli trendy zaobserwowane w badaniach exit poll utrzymają się, to Marcon uzyska ponad 60 proc. głosów.

Dziennik podaje też, że Francuzi oddają w niedzielę wiele głosów nieważnych oraz wrzucają dużo niewypełnionych kart do głosowania, które nie są liczone jako głosy oddane.
http://wiadomosci.wp.pl/macron-moze-zmiazdzyc-le-pen-wyniki-sondazowni-nie-pozostawiaja-zludzen-6120118667901057a

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja pierdolę, praktyka fałszowania wyborów przez kreślenie ważnych głosów zaciągnięta żywcem od PO!

Nie ma tam u nich żadnego obywatelskiego stowarzyszenia kontroli wyborów?

boukun

Data: 2017-05-07 18:02:52
Autor: boukun
"Le Soir" już wie
Frekwencja do godz. 17 - 65,30 proc. W 2012 roku o tej porze zagłosowało 71,96 wyborców, a pięć lat wcześniej 75,11 proc. Ostateczna frekwencja w 2012 roku wyniosła 80,35 proc. Wcześniej 84 proc. W pierwszej turze tegorocznego głosowania głos oddało 77,77 proc uprawnionych do wyboru.

No tak, w wyniku niskiej frekwencji, nie pozostaje Francuskiemu reżimowi nic innego, jak pokreślić kartki...
Jestem ciekaw, ile głosów będzie nieważnych przy tak niskiej frekwencji?

boukun

"Le Soir" już wie